賣床褥

巴郡上周末喺「內布拉斯加州」嘅「奧馬哈城」舉行股東周年大會,破紀錄吸引全球3萬5千名股東,前嚟朝聖。

作為在場三萬五千個股東,今年有件事都要適應下,就係要計佢自己喺巴郡投資蝕左幾多錢,因為呢件事喺過去幾十年都無發生過!

巴菲特話,並唔相信政府做嘅壓力測試結果,佢個人就寧願相信自己眼光多一啲。

佢相信除左四間大銀行外,其他參與測試嘅十五間銀行,根本就唔符合TOO BIG TO FAIL條件,即係話根本無需要做測試。

佢指,花旗巨額虧損,扭曲咗市場對美國銀行業嘅觀感,相信包括富國銀行在內嘅多間銀行,都可以承受得住經濟衰退嘅打擊,如果唔係法規唔容許,佢會喺現價、將所有資金增持富國同US BANCORP。

對於今次金融危機,佢歸咎於銀行、政府以至傳媒都要負上責任,犯左「貪婪、愚味、人云亦云」嘅錯誤,而對於政府救市方案,佢認為做法正確,但就話就憂慮會有會後遺症。

佢口中嘅代價,就係政府注入鉅額資金後,未來可能引發高通脹。

喺長達五個半鐘股東會、股東都好關心今年巴郡嘅業務會唔會翻身。

巴菲特話第一季都係交唔出成績表,經營溢利要退倒一成二,不過,佢有信心巴郡持有嘅高風險衍生工具,今年最終都可以有回報。

至於大家好關心佢嘅繼任人,巴菲特話四名投資總監候選人,舊年業績都係跑輸標普五百,似乎都反映未有退休之意

雖然股東會今年少了一些有趣的對答,但股東應不覺沉悶,因為最有趣的部分係今年股東會上播出的一條片子,片中,巴菲特因為巴郡嘅「3個A」債務級評級被降低,董事局建議佢嘗試做吓其他工作,巴菲特於是被降職做銷售員,喺「奧馬哈」嘅傢具市場促銷「床褥」。

影片中有一位顧客唔肯賣「巴菲特」嘅帳,仲抱怨其中一款名為「Warran」嘅床褥,有太多嘅起落,而且「反彈太慢」。

於是巴菲特逼住要出殺手鐧,攞咗張叫做「Nervous Nelly」嘅床褥。

巴菲特推介話,呢張床褥喺道指跌穿一萬點後最暢銷。賣點係,可以俾人喺床褥裡面收埋啲嘢。

僱客一聽,即時話要,但就指定要巴菲特揸住嗰張陳列品。

最後,巴菲特無奈咁,喺床褥中攞番佢嘅個人物品,包括現金、股票,同幾本過期嘅「花花公子」雜誌。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)