影帝炒家

講吓影帝Nicolas Cage。

不是要評價他的那套新戲「Knowing」,盡管有人批評看了兩小時後,說情願世界末日早些到來!

說的是他的物業投資,原來影帝本人都係一個大炒家,喜愛買買賣賣,一眾地產經紀早已當佢成為上賓(特別係今時今日)。

最近Nicolas Cage就將手上兩座位於南部城市New Orleans物業放售,說「座」一點也沒有錯,因為兩座物業都是過面積過萬方呎的大宅,叫價都超過三百萬美元以上。

聽說影帝有不少物業都是位於西部重災區,例如內華達州的Las Vagas、加州的San Francisco,都是位處樓市重災區,而家佢先放售在樓價跌幅無咁大的南部城市物業,到底是看淡? 還是看好?
////////////////////////
對於美國樓市前景,先有股神巴菲特話有站穩跡象,後有伯南克說樓市貌似見底,而現實數據亦有顯示好轉跡象。

被視為樓市領先指標嘅待完成二手房屋銷售,3月升百分之3點2,好過預期嘅無起跌。

成交宗數顯示,最強反彈地區主要集中喺西岸同埋南部城市,特別係西部不少城市,由於之前錄得兩至三成巨大跌幅,因此亦有較強反彈。

這點似乎解釋了為何影帝先沽南部物業而非西部物業,就是反彈未完成、即係當地樓價未升完。

另一個被視為領先指標,係3月嘅建築開支,升幅都有百分之0點3,遠比預期嘅跌百分之1點5好,係舊年9月以嚟最高。

不過要留意,建築開支增長主要係集中喺非住宅項目,即係電廠同政府項目,主要係反映政府七千八百幾億美元救市措施成效。

相反,私人住宅建築開支就係97年4月以嚟最低。

有分析員話,美國經濟數據仍然未算一面倒轉好,例如零售銷售仍然疲弱,而一些較滯後數據,特別係今個星期五公布
失業率,估計會由百分之八點五升至八點九,對樓市前景都應不利。

因此,即使是領先指標、除非數據反映的是一個趨勢、即要等上兩、三個月時間,否則誰也說不準是反彈抑或轉勢。

留言

柴娃娃說…
和大陸的救市一樣, 指標中反映的大部份都是國家投資的部份.

不過,一句講晒,美國政府救市策略的中心思想是"信".政府會做一切去令大眾相信經濟在好轉中 (包括出口術). 最近伯南克評論美國經濟,說是美國經濟正在復甦,不過增長溫和,失業率還是會上升. 這樣,不論經濟面貌如何,這樣一來,毒資產有價,銀行發債也有市場.同時也為跨國企業"加稅"做準備. 真是..信者得救!!

Too good to be true? Possible!! If you chose to believe ~

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將