末日黑天鵝

恆指只係用咗六日,就由萬四點水平重上萬七,係舊年十月嚟首次。

上帝用左七日創造天地,估唔到我們散戶一樣咁叻。

當然「興奮劑」係蓋特納話,19間接受壓力測試嘅銀行,都無資不抵債嘅風險,喺一般嘅情況下,都具備充分嘅營運資本,相信需要集資嘅銀行,有能力喺六個月內籌集到所需嘅資金。

政府會考慮,將持有嘅銀行優先股,轉換成普通股,不過,蓋特納相信,多數嘅銀行都想避免,政府將所持嘅優先股轉為普通股。

佢又話,無意將對十九間銀行嘅壓力測試,擴大到其他銀行。

其實蓋特納今次講法,同佢上次講「大部分銀行有充足資本」是異曲共功之妙的癈話,只是個市太「牛」,疑似好消息都當正好消息炒!

紐約大學教授魯賓尼就再次預言,唔能夠通過壓力測試銀行,最終都要政府出手拯救。

魯賓尼喺金融時報撰文,話一旦有銀行未能夠測試需要增加資本,佢地會發覺市場早已將他們列入「Fail」的類別,根本難以喺資本市場集資,最終都要政府注資。

魯賓尼話,銀行嘅債權人、除左存戶之外,根本唔應該由納稅人出錢保護,債權人應該要為自己行為負責。他相信,只要政府可以保障「交易對手」風險,即使再有大銀行倒閉,都唔會出現類似雷曼嘅系統風險。

又話,目前只係熊市反彈,批評大部分經濟學家同分析員都係睇錯市,指未來經濟並無外界預期咁樂觀,如果股市再升將令佢非常意外,又指產能過剩最終會令全球出現通縮。

有同樣睇法嘅淡友,係黑天鵝一書作者「塔勒布」,佢喺新加坡表示,今次金融危機仲未過去,而且遠比三十年代大蕭條更家差,因為同當時相比,現今金融體系同埋實體經濟更互相連繫,加上政府早已失去控制能力,最終只會陷入一片混沌。

佢亦認同全球通縮嘅睇法,而唯一安全資產就係黃金、銅、以及中國相關資產,又認同股票會比債券安全。
/////////////////////////
Leona講過由魯賓尼拍塔勒布一定好有火花,建議moneycafe找本港版的「末日博士」拍「黑天鵝」,即係羅家聰併孫柏文,想落都幾好玩。兩位,幾時有時間「併併」佢!

留言

Leona說…
Moneycafe的朋友,戲言一道,賞面賞面!
若真的玉成其事,請告之播映日期,一定捧場。

:)
亞羊說…
熊掌併鵝片..

幾好味......

咩... 咩... 咩....

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)