烏龜智者

昨日拆局講過星爺間帝通,今天沒有理由不說智者檔的華保。

一間係名不經傳嘅仙士股,一個係大名鼎鼎嘅前策略員,本來大纜都扯唔埋。

陸東先獲得華保亞洲嘅認股權,星期一再喺場外增持。依家加加埋埋,揸著810華保亞洲、一成三股權,係大股東。

名人效應之下,華保烏龜變飛龜。今日再升兩成。自從陸東大名曝光之後,華保短短七個交易日,升左近一倍。市值有五億幾。

試下計條數,陸東以兩毫七子,買入一億七千萬股。另外華保俾佢嘅認股權,行使價一毫七。

以市值計,佢兩批貨加埋,帳面賺一千五百二十五萬。

兩星期唔夠,回報超過三成。簡直係快如閃電。

勤練基本分析,看重基本因素,係陸東一直高舉嘅投資通勝。

佢講過,公司要睇盈利,睇業績,睇派息。偏偏華保通通欠奉。呢間華保市值,加埋乘一百,都分分鐘細過佢研究開嘅公司。

華保,打正旗號做投資,年報中佢地話自己投資上市,同非上市公司。

舊年為例,佢地蝕左四千幾萬。翻開年報,佢地持倉嘅股票,全部係四,五線股。

包括文化傳信,華基光電,前身九方嘅中國生物資源,呢啲名敢打賭,連策略員都未聽過這些公司。

至於非上市投資方面,華保話,佢地主要買一的綠色生物科技項目。

華保每月都要披露每股資產值,最新數字係五仙半多的,亦係現股價有四倍七溢價。

實際上陸東之前同人講,呢單野,私人個私人,係百分百私人投資。

聽番嚟,陸東早排話搞嘅基金,同華保的確完全無關。

線人話,佢呢個fund,規模細,資產少,與其話係基金,其實只係家族資產管理公司,主要幫屋企親友打理資產。

有人猜測,陸東咁做可能性之一係,有人半賣半送,呢件華保,隻殼算係乾淨。用名人效應執下,短炒一番~

呢個效應,其實早幾年都match過,咪等於當年瑞銀Joe Zhang入深業控股一樣。

留言

匿名說…
今日我是來賣廣告的:

我的Blog是專講上市公司財技的:
http://realblog.zkiz.com/greatsoup

上市公司資料庫:
http://realblog.zkiz.com/greatsoup38

帝通我已在6月5日寫過。
匿名說…
因server被洗掉沒備份,所以現在才能恢復服務,請過來看吧,我的Blog就是在上面留言的那個。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將