交功課

在一致睇淡的情況下,伯南克終於交左一分算係合格的功課。

其實佢都真係面對唔少壓力,一邊老細不斷被人問住自己出年仲有無得撈,同時,大西洋另一邊「行家」,就不斷叫佢好收手,真係兩面不討好。

喺聯儲局議息後,利率期貨顯示,年度加息機會一度增加到五成八,但好快回落到三成三。

聯儲局一如預期、維持利率不變,市場並唔在意,打開聯儲局份會後聲明,市場最關注嘅,
唔係聯儲局主席伯南克,近日經常講嘅經濟萎縮步伐正在放緩,而係聯儲局刪除左對「通縮風險」嘅警告字眼。

聯儲局話,近期能源同其他商品價格上升,但資源充裕可以壓抑成本上升嘅壓力,預測通脹喺一段時間內,會維持喺較低水平,並預計,低利率亦會維持一段較長時間。

另一個關注點係,聯儲局維持一萬七千五百億美元,購買「按揭抵押證券」、國債同商業機構票據嘅計劃不變,但同時加入「會密切留意市場變化,作出適當調整」嘅字眼。

其實呢個唔變講法,已經係最大程度伯南克可以做的事情。

想下,如果佢話繼續擴大規模收購資產,美元肯定「旦散」,無咩人會再有興趣持有多年期國債,十年長息到時唔係四厘、見六厘都有分。

反之,如果而家學歐央行話要收手,市場肯定又會揣測短期加息,奧巴馬就有大把借口趕佢落台,比薩默斯上場。

因此,聯儲局咁講等同向市場表達,聯儲局唔會擴大購買債券嘅力度,同時亦暗示部署緊撤出策略。

大家仲記唔記得董伯伯名言:「不提及等同不存在?」

分析話,一旦九月之後發表嘅經濟數據,令聯儲局確認經濟逐步好轉,通脹風險升溫,當局會收緊番貨幣政策。

當然,屆時薩默斯亦要收番他的期望。

留言

亞羊說…
我地個件粉腸財爺仲仲話年尾通縮wor....

仲要D公務員減薪....

中國都加印銀紙妁兩成幾.....
加人工.....

71都要訂機票諍回港遊行..,..

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將