別有用心?

很不想用這個形容辭去說一些評級機構....

不過真的是太離譜。

基於出口數據疲弱,惠譽將本港全年經濟增長預測,由原先嘅負百分之六點四,下調至負百分之九點一。

根據惠譽預測,香港經濟收縮程度,喺區內僅次於新加坡同台灣。

至於中國經濟,就估會增長百分之5.6,呢個預測嚟緊就有機會上調。

我哋先睇吓市場點睇香港今年經濟。

基本上,各大證券行同銀行嘅預測,都比政府估嘅、收縮百分之5點5至6點5高。

較樂觀嘅渣打同大摩,估全年經濟收縮唔夠百分之4,睇得較淡嘅摩通,都只係估收縮百分之5點5。同惠譽嘅估算有好大出入。

諷刺的是,惠譽話,區內出口最壞情況已經見咗,但嚟繄仲要面對一段低增長時期。香港出年經濟亦只會輕微增長百分之1.2。

問過啲經濟專家,佢哋都話唔明惠譽點計數,話佢哋有啲離譜喎。

事關本港經濟照計頭兩季會最差,正好惠譽自己講,下半就會好番啲。

要衰到全年負9點1,意味第二、三甚至四季,經濟增長都會差過第一季嘅負7點8,平均要跌百分之9點5先夠數...

又或者、單係第二季就急跌到負十五、二十嘅境地,但睇現況,定而家都到尾尾,又未見係咁差喎...

仲有唔好忘記,舊年第二、三到四季,本港GDP都係一路放緩,基數一路跌,點計到今年仲會再跌咁多呢﹖

所以有陰謀論就話,大家與其諗惠譽點計數,不如諗吓背後有咩動機。

講真,今時今日,評級機機真係好多嘢估佢唔到,舊年海嘯打到埋身,市場鬧佢哋後知後覺,無做好評級把關,而家,各方面情況似回穩啲,惠譽嚟過大唱淡,話出年至會回復輕微增長,難免令人覺得別有用心。

留言

匿名說…
今時今日,評級機構靠得往,豬"也母" 都會上樹。睇佢地點評CDO就知喇。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將