金融中心? 算吧啦!

大家記唔記得得港交所上市委員會改組,加入左咩人?

相信與我一樣,大部分都無咩印象,呢個一定記得,和黃的法律總監兼公司秘書「施熙德」。

因為誠哥擺明車馬反對,估計「施熙德」會為華資財團發聲,因此肯定可以預見推行季度報告會凍過水。

果然不出所料,港交所已經決定讓步,話由於要更全面檢討推行季報問題,所以將討論工作由原定今個月,押後五個月、到11月先進行。

問題是點解要五個月時間咁耐? 是否太過睇少新加入董事的適應能力?

成日口口聲聲話要做國際金融中心,而家除左歐、美、日本,連內地都要求上市公司發季報,成個亞太之中,剩底香港同孟加拉未推行季報。

單睇呢點,唔使2020年,睇怕香港已經被上海取代。

談到上海,有意見提出,港股應該提早開市,配合上海交易時段。

到底實際上有沒有需要? 單看越嚟越多A、H股同步上市,甚至曾經都發生過,有同時兩地上市嘅公司,因為「前後腳」 停牌、造成交易混亂。

聽聞呢個建議、係有人在飯局中主動向港交所高層提出構思,不過董事會內就無認真傾過呢個問題。

但上海要做大,香港要融合。同步開市有實際需要。

經紀團體就睇成交,但如果從整個長遠發展嚟睇,港股六成市值係嚟自中資股,單係呢點,已經有理據支持交易時間就算唔一樣,都要相近。

金管局研究發現,到呢一刻為止港股仍然較受美股影響,佢地計過美股每郁一點,港股受影響0.63點,相反內地市一點變動,只係對恒指影響0.43,但長遠,呢個系數會不斷提高,如果一個唔覺意匯豐,中移動落實到A股掛牌,你香港仲遲人半個鐘開市,咁就大件事!

其實正如歐洲,英,法,德三大交易所,都係一齊開市。香港同上海作為同一時區,市場基本上一樣,只係缺乏融合,將交易時間拉近,唔少機構投資者其實係舉手贊成!

香港依家股市交易時間得四個半鐘,只係多過內地半粒鐘,比新加坡少兩個鐘。

有人企圖混淆視聽,說既然跟內地開市,又是否要跟內地收市?

要搞清楚,我們要搞長時段不是為睇齊而睇齊,目標其實是搶更多生意回來。如果內地覺得做夠,我地咪做多一個小時,希望可以搶到多一點就一點。

延長交易時間,將場外交易,納入場內,早喺八年前,港交所已經好認真諗過,當日諮詢文件,是比較大咬。

當日希望將交易時間,由朝十到晚六。另加晚間時段,晚八至晚十。

當日目標係建立橫跨歐美時段。但由於,四點後銀行收工,執行T+2交收結算有困難,結果搞唔成。

局內人話,如果銀行唔配合,要將收市時間延長,的確有困難。但當今有自動對盤,提早開市完全無難度,莫講話九點半,就算九點,再早啲都得,如果加埋不設午飯時段,整個交易時間,可以延長到最少七個鐘添!

正因為落盤易,銀行一定做大贏家,經紀行一定反對到底。

所以說到底,是人以自己利益行先,將香港金融中心利益放在第二位。

倒不如下次調轉問佢地讚唔讚成縮短交易時間,唔知啲團體又有咩反應!?

留言

匿名說…
金融中心還是金融騙局中心?
世界上金融詐騙案諸多。可是,監管機構齊齊袒護犯錯之金融機構,置銀行和銀行家之利益於公眾利益之上, 有多少例子呢?
"香港律師公會向美國迷債訴訟律師發信", 給美國律師一個警告,不許他們在香港進行關於匯豐雷曼集體訴訟之相關集會。
如果你有創新金融產品並給與銀行高傭金,香港歡迎您!欺騙不要緊,只要銀行家有(高)傭金掙。

minibondvictim.blogspot.com
匿名說…
Why Shanghai is always so humble and Hong Kong is so boast of our selelves. Everyday, we comfort ourself by saying we have free currency & legal system, does it mean all?
Mr. Yu Zheng Sheng, (俞正声, 上海市委书记) yesterday said HK and Shanghai can complement with each other. Is it the real meaning from heart? Guess all the wise people in HK can figure out. 香港人醒醒吧!别夜郎自大!
64 which has been overstepping into one country two systems, minibonds saga, yelling of the legislators are all we should think of our future and the next generation.-学如逆水行舟,不进则退-SC
柒加伍說…
香港人醒醒吧!
太遲了!
香港人又要玩阿爺,又要阿爺照,以為阿爺唔敢俾香港衰俾人睇。
其實阿爺只係唔想(唔係唔敢)香港衰俾人睇,但一定唔會想上海俾香港差。如果上海爭氣,香港繼續自我淘醉或麻醉,香港一定玩完。
道理好簡單,你自己做老豆,啲仔點處理,睇下電視劇都知點做啦!
匿名說…
好!好一句:
"道理好簡單,你自己做老豆,啲仔點處理,睇下電視劇都知點做啦!"

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將