電錶

知唔知近期,無論學者,分析員好留意一樣野。

係個「電錶」,依家內地學術界,同分析師有一個辯論,就係經濟好番,但發電量竟然不升反跌。

按數據計算,發電量,又或者係用電量,對經濟表現嘅「關連繫數」係「一」,即係關係直接,瑞信更認為中國發電量
,係環球經濟復甦最重要指標! 不過由於近大半年,發電量持續跌,外界有唔同解晝。

理所當然懷疑係經濟未真正改善。更誇係,國家電監會前副主席邵炳仁所講,有人造數!!

報大左經濟數據,不過官方解釋係,能源效益加大左,用少左電!!

用電,同工業生產兩者之間,關係相當密切。特別係零一至零三年間。但舊年第三季起,差距擴大。

五月分,內地最新發電量,仍然錄得按年跌幅百分之三點五。花旗話,數字正一日一日改善、一月一月咁進步,無問題!

不過,法巴就認為,佢一日唔見到發電量升番,都證明唔到俾自己睇,內地經濟真係復。

電廠發電後,電去左邊?

內地統計顯示,民用電力只係佔整體發電量12%,其餘八成幾,係輕工或者重工環節用。

產品結構轉型,用能源效率提高,係咪可以解釋到,用電量,同工業生產背馳問題?

產品結構轉型其實未出現,至於用電效率提升,高盛就話,仍然對理據有保留。

大陸依家仍然用煤發電為主,佔超過六成比重。五月頭十日計,煤發電量跌左半成,但水力發電量升兩成幾,咁會唔會解釋到問題所在?

分析話,影響好少。因為新能源佔比重仲係太細,無可能扭轉到。

反而里昂就計過條數,話係鋼鐵行業出事,令到用電量大跌。里昂將用電量細分,拆出嚟遂個睇。

結果發現,如果將鋼鐵用電量條數抽走,用電量頭一季其實已經回升番。

拆局之下,即係經濟無做數,用電量低係鋼鐵行業問題,有內地專家話,鋼鐵業係經濟環節中,較滯後一個,所以用電量跌,唔應該大驚小怪。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)