番生股

金融海嘯雖然令唔少公司沒頂,不過留意到個現象,係唔少長期停牌公司,可以喺呢一浪中成功爭取「復牌」,名正言順做「番生股」。

先有「海域化工」、「中信泰富」、後有「謝瑞麟」,復牌都有以倍數嘅升幅,今日一隻仲經典,就係停牌七個月嘅國美電器,復牌一度急升一倍,收市仍然可以升到近七成。

呢啲「番生股」之所以有咁大升幅,主要係有新資金或者係新股東加入,令市場有咁大憧憬,今次國美亦都成功引入私募基金「貝恩」,而國美形容、前主席黃光裕對公司、帶嚟嘅壓力亦已經過去。

包括向私募基金貝恩發行七年期可換股債券,涉及十八億港元,如果全數兌換,會佔國美已發行股本百分之十二點八,
同時、國美會供股集資每一百股供十八股,供股價六毫七仙二,較停牌折讓四成,貝恩亦承諾咗會為供股包銷。

大股東黃光裕涉嫌經濟犯罪被調查,要股東有信心供股投資落去,國美澄清公司資金無被挪用過。

其實國美股東可以慶幸的是,當日永樂被併購至加入國美,好在陳曉留任在國美,如今方可以代埋大股東黃光裕做主席,否則情況更堪如。

陳曉亦坦言,自去年十月後,已唔清楚黃光裕現況係點。

陳曉話,唔知黃光裕係咪會參與供股,只係強調公司過去七個月,已經加快左貨轉周期同資金回櫳,希望釋除到市場疑慮。

較令人感興趣的是,國美的公開信居然是先多謝北京公安局的支持,這個說法相信在其他公開信中很難找到。

其實剛才數過的幾隻股分,在復牌都有不錯表現,證明市場仍有不少逆向思維,相信企業能夠番身。

日後國美能否在競爭激烈市場中跑出,就要看貝萊的功力,不過如國美的非執行董事曼寧說,內需肯定是目前內地最具潛力的行業,實在不能少看。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將