U Turn

有無諗過一個人嘅言論可以影響全世界股市?

以前有格老、而家伯南克,甚至我國總理溫家寶都有好大影響力!

但我講緊、只係一界學者?

咁應該都係佢,今屆諾貝爾經濟學獎得主克魯明。佢一連三日喺倫敦經濟學院發表演說,首日題目係「Sum of all fears」,不過內容同題目相反、話大家唔需要再「恐懼」!

係大淡友轉軚睇好經濟先真!

佢認為衰退好快結束。相信到左九月分,官方有好大機會會公布、經濟喺今個夏季擺脫衰退。

就係呢個預測令美股由跌轉升,亦一度對港股有刺激,

其實呢部由多位金融,經濟界名家合著嘅「轉軚實錄」,精要係教曉大家,轉軚之道,在於「唔怕醜怪,最緊要快」!

真係要詳細拆解下克魯明轉軚之謎! 原本手執我是淡友篇稿,尋日決定「GOLDEN RETREAT」。

克魯明幾個月前話,美國可能成為愛爾蘭第二。早排市況好番,佢喺香港仍然話,美國經濟未得。

點知到尋日終於改口。節錄成句就係話,如果美國經濟到夏天完結衰退,佢一的都唔意外。

佢唔意外,但市場就好意外。一句說話,成為升市功臣。果真係魯明一出,誰與爭峰!!

淡友之路非單程路。U TURN亦無可厚非。

始終呢場海嘯百年難得一見,修改睇法,問題不大。

回顧一下經典轉軚實錄。

零六年起,警告美國樓市好大件事,次按有排搞嘅羅伯特,即係「非理性繁榮」一書作者,早排已經公開呼籲要買股買樓。

著名投資者方面,買債就諗起佢嘅格羅斯,轉左VIEW,唔建議再買美債。

而一直建議沽空金融股嘅羅傑斯,前幾日亦轉調子,話千其唔好沽空金融股。

咁如果之前跟咗嘅點算?!!

投資環境轉變,投資意見調整好自然。但對經濟大環境仍然睇淡,係咪買少見少?

末日博士魯賓尼,仍然話經濟復蘇係假象。但翻查佢公開言論,已經無之前咁睇淡。

而最堅持嘅仍然可以數到佢,就係前聯儲局主席沃爾克,對經濟睇法,由舊年第三季起,相當一致。

戰友相繼中途告辭。淡友大聯盟開始解體。

香港呢度,唔認係末日博士嘅羅家聰博士,有無改變佢睇法呢?

KC話佢一直都係認為經濟可以短期見底,不過呢個底並非真係低位,因為今次衰退會係相當蔓長。

真係無改到View.........

留言

匿名說…
廢話一篇
匿名說…
Utterly Rubbish.

Very disappointed. Why waste your time writing this crap? What is your conclusion?

If you don't have a clue, then keep quiet.
匿名說…
真係廢話居多.....
得罪晒...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)