又到豬8

轉瞬兩個月,又到豬8日子。

星期三喺「阿灰拉」舉行嘅八國峰會,討論全球經濟危機同復蘇、氣候、能源、糧食等議題。國家主席胡錦濤仲會同美國總統奧巴馬會面,亦會同「發展中」國家嘅領導人集體會晤、包括印度、巴西、南非、同墨西哥。

「八國集團」峰會星期三會喺意大利「阿奎拉」舉行,俄羅斯及印度早已表明,希望討論國際儲備貨幣嘅問題。

令人意外的是,就連歐洲國家都對美元作為儲備貨幣問題亦有很大意見。法國經濟部長表示,喺金融危機同新興市場喺全球經濟地位加強嘅同時,應該探討中期外匯平衡政策同儲備貨幣嘅角色。

反而令人意外的是,中國在召開豬8前,反而態度軟化,外交部預期,嚟緊好多年,美元都係主要國際儲備貨幣,有關成立超主權國際儲備貨幣、唔係中國政府嘅立場。

這可以說是再次顯露我們中國「有收有放」的大智慧。

俄羅斯總統「梅德韋傑夫」亦喺會見到訪嘅美國總統奧巴馬前夕、話雖然以美元同歐元為主嘅國際儲備貨幣,有不足之處,但由務實嘅角度嚟睇,相信暫時「無嘢」可以替代美元同歐元,喺國際儲備貨幣嘅地位。但要考慮改善機制,佢地會考慮創立地區儲備貨幣。

講到歐洲,真正的主角其實要睇實德國總理默克爾,到底可以發揮幾大影響力。

當個個都話要繼續救市嘅時候,佢堅持,要收番部分非傳統嘅救市方法。

伯老伯南克佢都批評,認為英美央行大規模購買各種資產會造成另一波金融危機,呼籲各國央行回歸「理性的政策」。

佢提倡,維持經濟穩定增長,同加強監管,尤其銀行經營開始轉好,無以前咁支持監管,係好危險。

因為等到市好,仲難管。

呢幾點,默克爾唔止一次提及,正反映佢嘅特色,就係堅持。

作為德國首個喺東德成長嘅女性總理,佢多次推動自己信念。

包括,堅持唔去北京奧運開幕典禮,試過,對住溫家寶,提到西藏問題。

做過物理學家,致力推動環保問題,喺八國集團會議,曾經提出擴大「京都議定書」規模。

立場鮮明,但係咪做到係另一回事,好似救市措施,英美經濟仲係差,邊夠膽退市。

但多間金融機構恃住有錢還,想鬆綁,咁八國峰會即將召開,又嚟睇下默克爾嘅魄力。

留言

亞羊說…
亞羊一路歡迎女性做領袖,
睇下青姐都幾似wor.

咩... 咩... 咩....

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將