豬八之打大鱷

有留意今次八國集團峰會聲明,用的字眼其實比起幾個月似乎悲觀了。

無討論到儲備貨幣議題,原因係經濟前景仲有暗湧。

八國與會領袖發表聯合聲明,經濟有趨向穩定嘅跡象,但前景仍然唔明朗,要達致經濟穩定,仍然存在唔少風險。

各國同意採取一切必要手段恢復需求、令經濟穩步復蘇。

因此目前仲未可以削減、大規模嘅刺激經濟計劃。

美國總統奧巴馬對於係咪要再推出第二輪刺激經濟方案,係留定後路。

雖然佢話再靠借貸去刺激經濟,並唔係有效方法,不過都同意目前投入嘅資金,未必足夠推動消費。

英國首相白高敦,更講明世界經濟威脅未解取,各國應該要準備第二輪嘅刺激經濟措施。

不過唔係所有與會領袖都係一條心,德國總理「默克爾」仍然貫切一向立場,認為需要盡快制定撤出方案。

結果聲明只能夠「各取所需」。各國同意喺確定經濟復蘇後,取消挽救經濟計劃,但進度就會因應本地經濟情況同公共財政、每個國家都會有所不同。

金融時報形容,今次八國集團峰會證明係另一次嘅失敗,實際原因都唔難理解,因為據基金組織估計,到五年後發達國家嘅外債,將會佔國內生產總值嘅114%,係發展中國家嘅3倍。
///////////////////////////////
對今次G8來說,仲有一個議題是幾大爭議。

油價近日升穿70美元後,已經再次成為警號。

原因不說也明,事關而家影響經濟復蘇,係死罪,而高油價亦扭曲左市場通脹預期。

歐美愈嚟愈相信,油價商品價齊升係投機成分多,正如上星期倫敦布蘭特期油,一個鐘內踢高三美元,最後發現係有壞孩子搞事。

結果,歐美一齊搞個口述雙響炮!

白高敦,同法國薩爾科齊,居然一齊聯署文章,刊登喺華爾街日報「意見欄」!

兩位大哥話,油價升好關注,因為令大家為經濟復蘇付出嘅努力,付諸流水,唔唔係辦法! 一定要加強監管!

這還不止,還要來一招裡應內合,美國商品交易委員會亦以超高調姿態,話準備全線限制石油,同相關商品期品衍生產品持倉上限。

歐美聯手打大鱷,到底係咪成事在人,不過外界似乎初步反應都係話,得個「講」字!

依家美國期油持倉上限唔可以過三萬張,但就算爆額,通常都不了了知,如果硬性執行,又式者將上限水平降低嘅話,都算得上係上策,減低投機。

係咪成事,亦要睇著大摩,同高盛。

原來,全球期油市場零七年利潤中,呢兩間公司已經均分左一半。

有觀察家話,兩大行,都舞高弄低期油,已經到達出神入化階段。

有留意嘅話,都知特別係高盛為例,連番報告,唱好油價,情況同舊年年初,油價火速上升時,公開話油價半年內見二百美金一桶相似。

目前就係為之前累積嘅好倉,尋求更高回報。

觀察家話,兩間行,加埋小摩,操控嘅坐盤交易,完全可以左右油價升跌,截斷佢地水喉,就從此天下太平。

不過呢個做法仍然有條尾巴留底。

首先,幾大行係市場莊家,限制佢地持倉,可能影響市場運作。

結構上,全球除左美國紐約,同芝加哥外,歐洲,日本、新加坡,通通都炒得油,限制係咪跨市場執行,亦係關鍵。

留言

匿名說…
部分感觉:
孫柏文:轻松幽默
張士佳:长短佳宜
雷鼎鳴:旅游专家
藺常念:係係係係
王永平:脂油担定
曾淵滄:手势多多
黄伟康:我唔排除...我唔排除....

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將