豬八之曲終人未散

八國集團、同發展中國家展開領導人對話會議,首次發表共同宣言,同意將夥伴關係延續兩年。

雖然會議無提及匯率問題,不過中國就喺會議上,首次公開提出要改革「儲備貨幣」,並獲得法國公開支持,但德國就認為提議不切實際。

八國集團同發展中國家領導人,舉行對話會議後,雙方首次發表共同宣言決定喺平等基礎上,將夥伴關係延續兩年,希望可以建立真正嘅夥伴關係。

喺全球經濟方面,各國表示,會通過合作,確保全球經濟以均衡、公平、可持續的方式恢復增長,避免各國爭相將貨幣貶值。

不過喺和諧背後,各方就儲備貨幣問題,暗自作出較量。

代表國家主席胡錦濤出席嘅國務委員「戴秉國」,就當住美國總統「奧巴馬」面前,首次明確提出,應該要促進國際儲備貨幣體系嘅多元化同合理化,要保持匯率相對穩定。

而出符意外,法國總統「薩爾科齊」,係和應中國呼籲,指應該對貨幣問題進行討論,並向多元化貨幣體系邁進。

不過中國提出嘅呢個議題,就觸動左大國神經,英國首相白高敦就警告,任何有關儲備貨幣嘅討論,應該係著眼於長期,而家作出辯論,只會做成匯市不穩定。

德國總理默克爾更批評,中國嘅提議係不切實際。

金融時報話,今次中國嘅批評係要態出政治姿態,因為美元一旦眨值,對中國持有大約二萬億美元資產,並無好處,
咁做只係希望喺談判桌上,取得更多主導權。

要分散儲備風險,唔止內地,仲有本港金管局。

任志剛話,人民幣有機會成為儲備貨幣,而外匯基金對投資喺人民幣資產,持開放態度喎。

試想下,第日外匯基金帳目有人民幣資產,諗下都覺得有趣。

留言

匿名說…
請問money cafe節目主題曲名字是甚麼?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)