砸窗


今個星期二GOOGLE向微軟下左一封戰書,Blogger 「Techcrunch」形容,呢招就好似向微軟掉左個「核子彈」一樣咁可怕!

就係直接開發電腦操作系統,直接挑戰微軟嘅視窗霸主地位!

呢個以Google 早前開發嘅瀏覽器Chrome為藍本嘅Chrome OS,最大賣點都唔使多講,係操作系統會係免費提供,最重要係係原碼亦會發放俾其它嘅軟件生產商!

呢招真係攞微軟命!

其實GOOGLE同微軟之間嘅競爭,已經係愈嚟愈貼身,大半年前,Chrome 推出已經搶左 微軟「IE」唔少市場佔有率,跟著喺微軟又推出花左五年時間研究嘅搜尋器「Bing」,想搶返Google喺搜尋器嘅龍頭地位!

似乎施密特同阿蓋茨之間,真係打到埋身!

睇今期經濟學人,索性「用Breaking Windows」做題目,即係打難「視窗」,呢個標題一流!

睇番呢個chrome os嘅操作系統,初步設計會先用喺NETBOOK。Google話,正同多間電腦生產商傾喺合作,據聞開機只係要十多秒時間。

其實施密特對微軟推出「Bing」都幾在意,口講就話對自己影響唔大,不過就講到微軟只係識得用多錢嚟做宣傳,即係「財大氣粗」,睇嚟「Bing」真係有啲威脅。

睇下市場佔有率就知,跟據網上調查機構Hitwise指,截至六月底四個星期,Google雖然仲係保持七成四龍頭地位,不過「Bing」一推出都攞到百分之五嘅佔有率,另一個調查更指「Bing」佔有率已經升到去12%,你話Google點可以唔緊張?

講左咁耐,Chrome OS幾時先有得用?

要等到2010年.....仲要係下半年!

大家又唔使呾心急,呢個似乎係官方保守講法,有網上已經流傳Chrome OS嘅晝面。

喺台灣Acer一個電腦展銷會上,大家發現左有一部laptop,已經安裝左「傳說中」嘅Chrome OS,據現場人士講,整個安裝過程,唔使十分鐘,喺晝面下邊有一條Chrome bar,功能就好似大家用開Window嘅bar一樣,而晝面中間 chrome logo,就作為一個Menu功能。

當然,大家都唔能夠肯定,到底呢個晝面係真定假,不過簡潔設計又貼合Google風格。

目前全球有九成嘅個人電腦,都係使用微軟嘅視窗系統,經濟學人話,揀呢個時候出招,GOOGLE都計算得好準確,事關Vista 被判定失敗,Window 7又要十月先面世,如果搶先出籠話唔定有意外收獲!

不過無論最後邊個係贏家,兩間龍頭互相競爭,得益除左係消費者,仲有係目前陷入困境嘅科技行業,因為創新就係代表有新錢到!

留言

匿名說…
部分感觉:
孫柏文:轻松幽默
張士佳:长短佳宜
雷鼎鳴:旅游专家
藺常念:係係係係
王永平:脂油担定
曾淵滄:手势多多
黄伟康:我唔排除...我唔排除....
匿名說…
肥孫古仔多多, 但燈光燦爛
匿名說…
部分主持人的感觉:
部分主持人的感觉:
胡孟青:插嘴高手
曾安信:有线等你
黄晓岚:形象在变
冼润棠:反应敏捷
林俊业:青姐鞋油
林静雯:机智灵敏
吴宛盈:不过不失
袁雅诗:配合得宜
顧芷荺:小辣椒仔

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)