彈藥

一直有個市場流言,就係渣打業績肯定會跑贏匯豐。

結果係渣打集團中期業績雖然好過預期,但突然宣布配股集資大約百三億港元。

結果匯豐在香港升左7%同時,渣打股價在倫敦跌過8%。

渣打話,集資係提升資本結構,唔會完全用嚟收購。

比較下兩間銀行核心指標。匯豐同渣打盈利都好過市場預期。

比較下撥備損失,滙豐撥備有成139億美元,但增幅只係增加近四成,相反渣打就增加左一倍幾。

至於息差收窄情況差唔多,不過匯豐仍然可以企穩在三厘樓上。

睇埋第一級核心資本充足比率,渣打喺配股集資後、仍然比唔上匯豐,反映匯控供股後資本係較充裕。

至於投資者關注嘅股本回報,渣打高達一成七,遠比匯豐百分之六點四高。

不過證券行普遍都預期滙豐之後嘅股本回報,可以回復至百分之十七至十八水平。

講返配股,趁業績好,渣打繼舊年底供股集資後,九個月內再次向市場攞錢。

渣打宣布透過競價投標批股集資10億英鎊,集團行政總裁洗博德形容,筆錢唔會完全用喺收購上嘅「軍費」,增加彈藥。

金融時報形容,今次渣打伸手攞錢,就如大文豪狄更斯筆下、孤雛淚中的Oliver Twist,希望攞到一碗「稀飯」,但實際對於錢應如何應用,又毫無頭緒。

好聽點講是「勇敢」,實際上卻是先斬後奏,難怪有股東深表不滿,認為增加彈藥只是借口,管理層應以更公開的透明度去交代事件。
/////////////////////
琴日提過匯控功臣、執行董事兼環球銀行及資本市場主管歐智華,言猶未盡,今日再講。

歐智華掌管的GBM,上半年賺六十幾億美金,大升一倍三,唔係佢,匯豐業績唔會咁搶鏡!

GULLIVER,人稱「九哥」嘅歐智華,代表作唔少,好像龐約翰時代,佢同大摩過檔嘅司徙紹基共同掌管財資業務。

美資行出身嘅司徙紹基要大搞唔係匯豐強項嘅 I BANKING,好彩,歐智華襟住,成功游說管理層專攻定息債務工具,結果,今年匯豐成為全球最大債券交易商。

歐智華近期代表作,包括前年全數包底SIV,成為行家效法對象,世紀大供股,據聞亦係佢一手一腳策劃。

話說當日,全匯豐得佢,紀勤,葛霖同范智廉知供股細節。

現年49歲,歐智華幾乎肯定更上一層樓,同樣係炒房出身,有人話,佢嚟緊會同葛霖一樣,係未來主席人選!!

不過匯豐改制,下屆主席行非執行制,但歐智華頂紀勤做CEO,匯豐內部已經公認事實。

有幸當年曾經與歐智華做過訪問,那年佢老哥掌管的資本市場都賺過大錢,不過完全無個人邀功,反而係多謝公司與下屬,性格相當隨和。

印象中佢對利率變化掌握得十分到家,有跟過佢嘅手下亦形容歐智華轉數高之餘,戰鬥力驚人,連續幾晚通頂,仍然可以make decision做大deal!

難怪「九哥」花紅,比老細葛霖仲要高,係抵比佢。

留言

匿名說…
Strategy for today:
Buy 5 (HSBC)sell 11 (HS Bank).-SC
匿名說…
我淨係有一個好簡單嘅建議,希望筆者可以考慮。"炒房"一詞係外行嘅稱呼,行內人係叫"盤房"。行內嘅"炒手"(Trader)落市open position 嘅時候叫做"開盤",所以 dealing room 就叫做盤房。
Unknown說…
0見識.0常識.0認識.0知識.更是0分析
唯獨五識0知青 !!!!!!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」