退路難行

成分議息聲明,焦點係量化寬鬆政策幾時撤出?

答案係十月。

聯儲局話,會維持三千億美元嘅購買國債規模,但嚟緊會減慢購買債券速度,而為左順利過渡,計劃將限期,由原本9月中,延長到十月底就會完成。

不過由量化寬鬆結束,到回復中性政策,並唔代表即時收緊銀根。

議息聲明,亦刪除左「收縮」字眼,認為目前經濟活動已經轉趨平穩。

市場普遍歡迎今次會議結果,紐約時報話,係充分表現出聯儲局對前景有信心,高盛就話,應該比伯南克一隻「大姆指」,相信好大機會會繼續連任。

不過唔係個個睇好,華爾街日報就話,歷史證明低息嘅「特效藥」,好容易製造出資產泡沬,而以伯南克喺缺乏經驗呢方面,投資者小心聯儲局可能會失控。

至於息口幾時升,路透社訪問18間主要交易商。十一間預計,出年第三、四季就會加息,不過美銀、巴克萊同摩根大通,就睇到2011年。法巴更加認為,要到2012年第一季先會加息。

同樣有憂患意識的、要數好快退休的任志剛。

任總在他「尾二」一次七點半簡報中,明確指大家家要被假象蒙蔽,認為美國經濟復甦步伐唔明顯,過程漫長,又認為聯儲局已經確認、考慮撤出量化寬鬆貨幣政策,提醒市場要高度注意政策變化。

任總提醒,各國政府一旦全面落實退市措施,好容易引起金融市場震盪。就像內地一提出「動態微調」,就已經引起市場大調整,所以要留意歐美一旦有所動作,對市場都有好大影響。

留言

亞羊說…
年年十月都是股票大跌時候....

大閘蟹.....

有咩出奇??

咩... 咩... 咩..

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」