吹雞?

港股持續左五個月嘅升市,到底係咪時候暫告一段落?

今日環球大跌市,加埋出現資金重新調配,的確有啲山雨欲來嘅感覺!

摩根士丹利環球指數錄得一個月嚟最大跌幅,觸發跌市、除左係上星期美國消費信心轉弱,日本朝早公布第二季經濟增長、亦差過預期,大家忽地發覺,經濟數據好似支持唔到個股市喎?

而喺跌市同時、就見到資金嘅避險意欲明顯增加,流向債市、美元同日圓,有基金經理就話,其實區內股市估值已經偏高,一旦復蘇步伐無預期咁好,就隨時會引發資金重新調配。

包括港股在內,區內股市全部似一齊吹雞沽貨格局,為時近半年升市,似乎響起警號!!

外界對跌市眾說分分,正常調查之餘,有賴內地,亦有話美國數據差,又再有銀行出事,但以今日跌市咁全面,似乎唔係普通跌市咁簡單。

後市係點? 誠哥上星期講明,現水平佢唔會買野,四叔亦維持每升一千,沽一成策略,但怕且有排都未必到佢下一個沽貨區,二萬二。

至於誠哥,佢一直堅持,股市策略在於PE,PE唔高可以買,太高就唔好掂。

依家恒指PE 18倍,高於平均十四至十五倍,但又低過07年高峰期廿七倍左右。

有策略員話,當今之世,企業盈利唔可以作準,由於盈利預測,亦受大多不明朗因素影響,所以無論「現」市盈率,同「預測」市盈率,都信唔過。

基金經理亦提醒,三月起,股市升上嚟,從來就唔係炒盈利升,而係一味資金帶動。PE係咪水平,從來唔係佢地考慮買貨指標。

我地之前亦提過,衡量估值外界傾向睇現價對帳面值。而部分大行再會睇埋股本回報,比帳面值折讓幾多,嚟決定股分值唔值得投資。

好似中移動,同渣打,市盈率中移動25倍,渣打近20。

但如果用股本回報較帳面值折讓計,兩隻股分都係區內最「平」股分。

買貨未必睇PE,但基金經理話,沽貨,少不免參考PE。近排資金的確開始獲利。

雖然內地股市,對港股影響,比例遠低於「一」,但睇往績,內地股市往往行先過港股。

正值近期內地股市調整,由高位回落左一成七,睇好港股嘅都要小心的!

我地問過的大型基金。佢地話,中美歐之前三路資金「襲港」情況有變。

歐洲資金暫時舉旗未定,但美資早喺兩星期前,已經部署獲利。但關鍵的仍是內地資金,到底是全面閘水喉,定先做下姿態,似乎這點才是關鍵。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」