讀者文摘

今天又是傳媒業另一個黑色星期二。

還記得有收過《讀者文摘》的通知,說幸運的你已經抽中大獎,可以上去讀者文摘領獎。

原來只是促銷的一種手法,有人更斥為騙局。

(吓! 你未聽過呢類促銷? 未聽過讀者文摘.......死,唔怪得真係要執......)

其實執的不是香港Reader Digest,而是在美國版本。

在美國同國際五十個版本,喺全球八十幾個國家同地區發行,曾經係全球最暢銷的月刊雜誌,連同雜誌社其他出版,
讀者人數估計高達一億人。

不過隨住互聯網興起,雜誌社同其他傳統出版業一樣受到衝擊。

雜誌社宣布,重組美國嘅業務。

根據重組方案,以摩根大通為首嘅債權人,包括美林同通用金融,會以原有嘅債權轉換成股分,換取控制權。

除咗執行主席之外,其他董事全部辭職。

重組後,雜誌社嘅22億美元負債,會減少至5.5億美元。

《讀者文摘》喺1922年創刊,主要轉載報章雜誌嘅精華文章,深受美國家庭歡迎,之後更出版其他地區版本同網頁,以及各式消閒雜誌同影音產品。

雜誌嘅讀者人口,近十幾年不斷老化,又難以吸納年輕人新客,令經營變得困難。

五十幾個版本嘅《讀者文摘》,只係佔公司收入一成六,發行量同廣告收入亦相繼下跌。

公司一月裁減三百個員工,六月減印三成美國版《讀者文摘》,出書期數亦由每年十二期、減到十期。

同樣經營媒體,SCMP就發出盈警,估計會見紅。

新聞集團更會裁減「Star TV星空傳媒」本港三成人手。

記憶中,曾經在畢業後頭一、兩分工,到過本港讀者文摘見工,都唔記得係佢無請、定自己唔做。

長為傳媒一分子,見到一分有悠久歷史的刊物經營困難,甚至要透過破產保護去重組,自然是件可惜的事。

不過作為一個警醒,都可以提醒自己傳媒業要不斷創新,找尋新題材。看看金融時報及華爾街日報每年要閣下比數千元訂閱費,你都要乖乖付錢,就知道市場到底是要什麼水平的新聞。

留言

匿名說…
They only way out for Readers Digest is to change the business strategies-to convert its image from old to young and make best use the the e-media channel to sell contents-SC.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」