兄弟

今個星期有單Deal,過程神神秘秘,大家最初都搞唔清有咩動機。

講緊嘅係國泰、國航同中信泰富單交易,星期一停牌嘅時候,大家都以為係大動作,結果原來只係一個左手交右手嘅交易。

現實告訴我們,做人唔好諗得咁簡單,其實背後有陰謀論,涉及兩個當事人嘅背後關係!

就係中信集團主席孔丹、同國航主席孔楝。

同樣姓孔,原來兩人係兄弟關係!

孔丹同孔楝兩兄弟父親係孔原,出身情報系統,曾經擔任過中央調查部部長。不過由於兩兄弟一向低調,所以知道佢地關係嘅人唔多。

查說孔原同開國元老王震相熟,而王震兒子,正是孔丹現在控制的中信集團前董事長王軍。

既然係兩兄弟,一切當「易話為」好多!

其實都有不同證券行都揣測,今次國航出手,雖然未能取代太古成為最大股東,不過持股量已經增加至三成,唔排除他日真係可以成為最大股東。

不過呢個如易算盤唔易打,經濟學人提出、一來就算太古肯賣、咁大量嘅貨都唔係易一次過接手。

更重要係,而家國泰好多航線都係涉及雙邊談判,一旦股權結構出現改變,可以話牽一髮動全身。

另一個經濟學人提到憂慮、係唔可以睇少品牌效應嘅影響力,由國泰過渡為國航,可能會流失好多擁躉。

反而金融時報Lex 專欄有個陰謀論,係更值得大家思考。

Lex 話,其實成個交易唔使諗得咁複雜,用最簡單推論就得。

市場一直傳國泰有意供股集資,不過舊年中信泰富炒輸Accumulator,就令佢地蝕左二百幾億,試問邊到攞錢供股?

而家兩兄弟自己打聲招呼,由國航出面接收左批貨,國泰就可以加快集資,中信泰富亦好落台。

咦,照咁推論,國泰咪好快有大動作?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」