最後一棒

中國舊年一圓百年奧運夢、劉翔喺天安門前接過聖火後、火炬傳遍世界。

八月八號當晚,喺鳥巢、完成火炬最後一棒。

大大小小嘅運動會、火炬傳送都好有象徵意義,尤其最後一棒 ,一般都會喺主場館點燃。

咁即將喺香港舉辦嘅東亞運動會,火炬接力終點喺邊呢?

將會喺無線電視城。

火炬跑下星期六舉行、第一棒喺九龍公園出發,經過尖沙咀鬧市同海傍,坐船喺維港兜一圈,再環繞灣仔會展接力跑,喺金紫荊廣場,火炬會用火種燈,車去將軍澳嘅電視廣播城。

「風之后」李麗珊,喺電視城跑最後一棒,再燃點火盤。

到呢一刻、無線電視話唔會直播出街,會製作成節目當晚播出。

問康文署點解火炬跑的終點會係一間電視台入面,只可容納六百個觀眾的錄影廠?

康文署話最後一棒火炬接力、同點燃火盤之後、隨即會進行一百天倒數儀式。

因為個儀式係晚會、所以要喺室內舉行。其他傳媒就可以採訪同拍攝。

康文署仲要用公帑,俾一百三十萬無線電視、作為製作同播放費。

至於當日日間、火炬接力跑的起跑儀式、場地佈置等,亦都係交俾無線電視負責,直播訊號會發放俾其他電視台
政府要再俾另外一百三十萬。康文署話,兩個活動,佢地都有招標。
///////////////////
本來作為電視台,對於呢單新聞可以的話都應該避下嫌,費時講多錯多。

不過調轉頭想,其實錯不在無線,既有人比錢付製作費,自己又可以轉播,為何不做?

反而是政府對無線過去一直有官商勾結次嫌,例如所謂「防火牆」,所謂的投資規定,已經一次又一次被行政長官會同行政會議作出豁免,而家仲要揚到明醒TVB,有無咁蠢?

最搞笑都係個個東亞運籌委會主席霍震霆話、喺錄影廠燃點火盤、係想多啲人睇到。

一個無直播的晚會,就得那幾百人現場看到,其餘都要看錄播。我突然明白,為何香港的體育運動,咁多年都難有吋進。

留言

柒加伍說…
『為何香港的體育運動,咁多年都難有吋進。 』
好心講白啲啦,因為主事人係大小便不分呀。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」