截糊

港鐵中期盈利輕微倒退,好過預期。

原因當然係賣樓賣得好,不過地鐵呢定半獨市生意,可能嚟緊有好大沖擊!

九龍站君臨天下兩個發展商,分兩批貨、分兩個價錢賣。

雖則話同行如敵國,但估唔到"拍乸" 都變對家,自己人打自己人!

恒隆同港鐵分度揚標,前後腳賣樓,恒隆仲要開早半日、開平半成,啱啱好 "騎" 住港鐵批招標貨。

好明顯要截糊!

截擊價大約14185蚊,發展商仲比出一年長成交期,如果揀半年成交期,再打個九八折,減價2%,13900蚊一呎,實行低價搶客。

似乎恆隆初步收效,成功截糊! 代理話,第一批超過100伙,已經賣晒。

恒隆貨現價萬四蚊、港鐵招標貨意向呎價萬五蚊,啱啱相差半成。

點解要咁辣? 原來大家揸貨比重唔同。

現時,恒隆持貨量較大,仲持有670幾伙君臨天下嘅單位,而港鐵就有不足 100伙。

個價辣到、甚至比君臨天下二手價、同天璽嘅「重推價」,低咗大約一成半。

仲揸著六百幾個單位嘅恒隆,額外駛出一招、一年長成交期谷客,揀半年成交期嘅話,樓價仲再減百分之二,呎價跌穿萬四,只有百零個單位嘅港鐵,條件上明顯弱勢。

君臨打君臨,港鐵多次強調,同恒隆有溝通,雙方無分歧。

仲話,同發展商分樓各自賣、代替一貫賣樓後至分紅嘅做法,好平常。

以往港鐵上蓋項目、同發展商合作條件、多數都係賣樓後至分紅,但落成近五年嘅君臨天下,要去到分樓、分單位各自賣嘅情況,近年絕對少見。

其實今次事件,好反映港鐵這個半大地主的獨市優勢,亦變成扭曲了市場發展。

市場一向熱衷地鐵上蓋,令港鐵愈來愈有優勢,分紅亦愈來愈「辣」,變成不對稱競爭,到底呢種發展模式係咪對消費者有利? 係咪應該繼續? 值得大家深思!

留言

Victor說…
你地個"Report"版面真係好靚
仲可以加埋唔同公司的特式標記上去(例如今晚港鐵個站牌),真係近年有線graphic 部門的佳作:)!

屈指一數,「受惠」公司包括:HSBC、恆生、渣打、東方海外、港鐵、1097、富邦,長和系應該無走雞。

Keep it on!
Moneycafe說…
Graphic同事花了多一些心思,加上一些特色標誌,我自己都十分鐘意!

Really Thanks!
匿名說…
假如是 100% 公营,就会说您是向商界倾斜,利益输送. 现在好了,商场如战场,可以个自修维,表现自负.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」