My Name is Bond......

蓋特納終於提出,要考慮加稅。

奧巴馬是否要政治自殺? 呢個時候講加稅?

蓋特納在出席美國全國廣播公司專訪時話,美國經濟有改善跡象,雖然職位流失情況仍然會持續,但係速度已經減慢。

因應失業率高企,喺年底時,白宮可能檢討延長領取失業救濟期限,而基於美國今年預算赤字可能將突破一萬億美元,蓋特納強調,聯邦政府有必要削減龐大嘅預算赤字,以保障經濟復甦。

喺必要時,會用包括增加稅收嘅方法、減輕赤字,佢話呢個係困難決定,希望民眾可以理解。

而同一時間,國家經濟委員會主席薩默斯,亦夾口供話唔排除會透過加稅削減財赤嘅可能。

當然,奧巴馬唔係玩自殺、蓋特納同薩默斯亦非說錯話,今次要講加稅,明顯係姿態多於實際。

點解要擺姿態,看看債券拍賣反應,答案明顯不過。

上星期捱推出過千億美債之中,兩年同五年期、總值八百億財政部拍賣債券,反應都差過預期,令中標利率比市場預期高。

直至周末前,拍賣280億美元嘅七年期債券,市場反應先叫有所改善。

睇埋包括外國央行在內嘅間接投標參與率超過六成二,比上月嘅記錄高位67%略低,但比過去平均數四成,高好多。

經過上星期一役,加埋資產市場急升,進一步令資金抽離債市,蓋特納而家唔放風要滅赤,就令人更難下手買債券。

更令人不安是在上周二、三,居然出現股債齊跌怪現象,令人憂慮需求疲弱同時利率卻因為通脹預期而上升,結果可能出現經濟學家最害怕、最束手無策的滯脹問題。

金融市場Lex提到,美國今年度財赤高達17000萬億美元,是生產值十倍,面對這個黑洞,減少對美債風險胃納是絕對可以理解。但大家不要忘記,美國經濟反彈程度可能遠高於我們預期,部署年底前策略還是不宜看得太淡。

留言

匿名說…
As said earlier at 2.37PM, buy 1919on any dips-SC
匿名說…
moneycafe
嘩今日HSBC report嗰版面真係比你地平時嗰d靚n倍,不如你地將現時所有嘅presentation都轉晒呢隻format啦.只係將background d字粒轉番cable finance咪得囉!
匿名說…
My name is Bond, MiniBond ;-)

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」