禮儀師

踏入九月全球股市似乎約定咁,一齊「散」貨。

睇好派大半年佔上風,賣點係炒復蘇。

但反彈五成有多嘅股市,對好友好,淡友好,都已經賺夠。而且潛在風險唔少。正如艾爾敦都忍唔著,喺網誌中為自已睇淡辯護,話除非失業問題改善,壞帳問題解決,否則佢完全唔會放心。

里昂證券亦提到,香港股市現時市盈率,已經較歷史平均水平,有兩成溢價,說到底,唔算平。但中環唔少重量級人馬話,個市「未夠鐘」玩完!

主要係同大堆新股上市有關,圈中人話,等堆新股上曬市,個市先正式夠鐘。

單係今個月,重量級新股有最少八隻,集資額四百億港紙。唔少大行都係保薦人,利益猶關,無理由唔「頂」埋批新股上市,先鳴金收兵!

咁到底邊隻好?

有基金話,即將推介嘅中國醫藥,怕且又係雷聲大,雨點少,分分鐘係母公司翻版。

其餘唔係唔「熟」就係無賣點。左揀右揀,選出一隻!

8296中國生命。

雖然叫生命,但講句唔好聽,就係做「死人」生意。呢隻台資背景股分,成為香港史上首隻殯儀股。

股分9月9日,以介紹形式上市。

既然係首隻,可能考起唔少分析員,怕且全港,就只有前分析員、蔡東豪係其中一個研究個殯儀業嘅人士,不過佢都係研究加拿大殯儀公司,本地貨,未必曉。

鬼節流流,大吉利是。

人生老病死,一旦百老歸老,單係出殯,平均消費都要坐底萬萬聲。

中國生命保薦人新鴻基就話,公司毛利七至九成,舊年毛利雖然跌左,但都有七成以上。

行內人話,殯儀業現金流極高,資金需求較細,其他行家根本無上市需要。喺內地做殯儀館嘅中國生命就話,上市要要擴展成都,江西,天津業務。

殯儀業「好搵」,骨灰龕更加有價。

香港骨灰龕,依家平則等政府「位」幾千蚊有交易,否則少嘅幾萬,「貴」嘅喺黃帝祠要百五萬。

人生時貧富由天,估唔到死後都係擺脫不開等級,哀哉!

留言

匿名說…
胡曼清在Aug 27的730 关于任总的文章说网友应明人不做暗事及不应放暗箭.看来此言差了. 她的说法虽然没有直指一班Money Cafe Blog fans,但她已另忠实感言的fans撤退!!试问她经常挂在咀边的"出来行,预左要还"的硬道理往那里去呀!!!-KK
匿名說…
什么为Money Cafe 所有嘉宾主持都邀请淡友上台请谈或访问. 而好友比拒门外. 每天晚上不是这个看淡就是那个看股市向下.

我明白港股最近的表现有一部分原因是Money Cafe 每天唱淡令一部分投资者却步.因为Money Cafe 已积累了差不多90 万的客户,这个力量确实不少.

看来 Money Cafe 的主要主持和幕后的mastermind 想唱淡后入市.- BT

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將