送大禮?

9月28日,國慶前兩日,本港會發行第一批海外人民幣國債。

批債券合共涉及60億人民幣,年期,息率未有公布。

財政部話,今次係體現中央政府對香港經濟社會繁榮嘅支持,同有助提高人民幣國際地位。

又有人搬出國家送大禮之類講法,認為大家收得禮來,就應該收吓聲。

此終港人都係搬唔開「奴才」心態,潛意識都係認為只要主人招手,就應該「搖下尾、擺下頭」,開開心心接受主人送禮。

其實有無人想過今次係一個雙贏方案,對中央都有利?

國家目前外匯儲備超過二萬億美元,根本完全無投資渠道: 美元已經證實唔止係全世界回報差、甚至係最毒資產,加上奧巴馬已經豁了出去,一於長命債長命還,你仲有膽投資美債?

要找出路,實際就只有加快開放資本帳,善導資金流出海外,令資金流入流出找到平衡點,咁先可以改善帳常帳問題,所以發國債實際上係一個雙贏方案。

有大行已經提出,今次係由國家主權機構發行國債,雖然當局無講明,但就係開放資本帳重要一步,預期本港流動性會顯注改善,長遠嚟講,唔排除本港會出現「雙軌匯率」制度。

匯豐就話,發行國債標誌著人民幣國際化重要一步﹔最重要係建立左海外人民幣債券嘅發行基準,有助推動其他企業來港發債,亦有助本港發展為人民幣海外金融中心。

羅家聰話,即使國債息率有一厘以上,都已經係吸引水平,佢預期人民幣國際化係遲早嘅事,到時港元亦無存在需要。

留言

匿名說…
What Miss Wu shed is just crocodile tear!! Don;t be naive to believe!!!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)