兄弟齊心

Puma 同Adidas除咗喺商上激烈競爭,原來亦涉及兄弟積怨。

兩大運動品牌PUMA同ADIDAS,行政總裁呢吓握手,像徵兩大公司,化解長達六十一年嘅恩怨。

超過六十年,呢兩間公司都互不理睬,甚至不准旗下員工往來。

係咪真係似神經病..............

呢兩大運動品牌,其實由德國達斯勒兩兄弟、哥哥「魯道夫」同弟弟「阿迪」創立。

兩人喺二十年代,拍擋造運動鞋,一九三六年柏林奧運中,美國選手歐文斯,就喺著住佢地嘅釘鞋,奪下一百米短跑金牌。

二次大戰期間,兩兄弟嘅關係變得越嚟越差,傳聞話,決裂嘅導火線,係盟軍一九四三年一次空襲,當時佢地已經成家立室,同太太先入防空洞嘅哥哥魯道夫,聽到遲咗入嚟嘅阿迪話:

「嗰班哀神又嚟嘞」!

雖然阿迪好可能係指盟軍轟炸機,但魯道夫就認為細佬係講佢一家人,兩兄弟自此決裂,魯道夫四八年起自立門戶,搬到鎮嘅另一邊,創立PUMA呢個品牌。

阿迪就將佢個名同「達斯勒」個姓,合組成ADIDAS呢個牌子。

跟住幾十年,兩間公司唔止做生意爭到頭崩額裂,家族恩怨亦波及員工,兩間公司嘅人唔敢同對方嘅僱員拍拖,甚至做朋友。

兩兄弟直到七十年代病逝,都冇再同對方講過一句話。

不過而家,兩間公司己經再唔係由「達斯勒」家族嘅人話事,雙方都認為冇必要,再為啲陣年恩怨糾纏落去,決定趁「國際和平日」化干戈為玉帛,呢場波黑隊最後以七比五贏咗白隊,但其實兩隊波,由兩間公司互派員工混合組成,邊隊贏都公司嚟講都無所謂。

雖然平息了口頭糾紛,不過生意原來都要繼續鬥下去,而戰場已經由歐美轉至中國市場。

上星期Adidas一度急升過7%,原因是大摩因應Adidas在內地市場發展,認為消費者對品牌受落,而調高了評級,而Puma在內地市場亦是亦步亦趨。

話就話內地市場對歐美品牌趨之若鶩,但我們曾經訪問過安踏,認識到近年所謂的民族品牌,市場佔有趨勢已經愈來愈明顯,對推廣產品發展已經愈來愈緊貼歐美品牌,這大概可以解釋兄弟今次突然齊心的原因。

說到兄弟相殘日本近年都有一個經典例子,最近亦分出了勝負,下次有機會再談。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)