前奏

昨日中美暗示退市,聯儲局亦順理成章提出撤市構思,晚上亦隨即與歐洲及多國央行聯手表示,會暫停84日的融資計劃。

面對救經濟同退市兩難局面,聯儲局話,會維持購買合共1萬4千5百億美元嘅「按揭抵押證券」同機構債券目標,不過為咗促進市場平穩過渡,購買限期就會由年底,押後到出年第一季。

而喺公布議息結果唔夠半小時後,紐約聯邦儲備銀行已隨即表示,由即日起,會逐步縮減購買機構債券嘅規模同頻率,並會喺出年第一季開始,由每星期一次,減至每兩星期一次。

紐約時報形容,聯儲局係降低左對經濟嘅「安全網」Safety Net。

可以放緩購買按揭資產嘅時間,係因為聯儲局對經濟評估,由八月時話經濟見底,今次聲明提出經濟活動開始回升,呢個字眼喺舊年八月金融危機以嚟,從未見過。

而對樓市嘅評估,所用嘅字眼,亦明顯樂觀左。

其實今次部署,可以視為聯儲局退市的前奏,同時做好兩手準備,一方面表明可見將來會維持利率低企,但同時計劃透過、同總值二萬五千億美元資產嘅貨幣市場基金合作,喺需要時透過「逆向回購安排」,向市場抽走五千億美元資金。

華爾街日報話,今次安排一方面比到市場「退市」訊號,同時亦係解救左美國嘅置業人士,原因係今年初收購「按揭抵押證券」以嚟,三十年定息按揭利率就不斷下跌,紓緩左置業人士負擔,由於而家收購只係完成左目標嘅三分之二,延長時間有助樓市復蘇。

華爾街大行預計,聯儲局最快都要到出年第二季先至加息。而利率期貨顯示,出年一月底會議、加息四分一厘嘅機會,由對上一日嘅兩成七,大幅跌到得番百分之3。

3月加息嘅機會就由3成7降到2成1。

而平均預計,大行睇美國經濟雙底衰退嘅機會,得兩成八,當中有7間大行認為,失業率會喺出年第一季見頂,有五間就估今年第四季到達高峰。

當全世界都認為G20可能無咩成果時,我反而傾向丁老師的看法:近日全球央行有咁多暗示,其實反映國際間已有了一定共識,看來好戲在後頭。

留言

亞羊說…
Beatles懷舊金曲的其中一首

help... help... help...


這星期是唱...
沽得太易...沽得太掂..
國家機密...令人發達太容易...

咩... 咩... 咩...
亞羊說…
反彈多二個星期如何??

大閘蟹....來港...
又有冷風..

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)