二點七事件

金融市場近日再起波浪,全球已經組成大聯盟,矛頭直指高盛證券。

高盛喺美國經濟數據前一晚,突然將第三季增長預測,由百分之三,降至二點七,以高盛寶號,全世界以為收到料,照信到底!

點知,一巴掌打埋嚟,經濟增長實際有百分之三點五,贏通全條街!

高盛經濟師已經唔係第一次,早排公布就業數據前,佢就有咁差、估咁差,點知出嚟又係好過預期。

但高盛二點七事件,今次影響力極大,美股由大跌到反彈,金,油大落大上,點之到第二日又來個大逆轉。面對唱低高開又走低、老行尊不襟講一句,「有人做市」!

高盛對經濟前景取態,近日連美國第一大報華爾街日報都關注,為免設定立場,佢地索性整幾條問題,問高盛同摩通經濟師。

高盛話,依家到年尾經濟頂多得1.5%增長,摩通就話,百分之3.5。前景方面,摩通話,美國進入強勁增長期,高盛就認為,出年經濟無令人鼓舞嘅理由!

高盛亦由「牛高」,變身做「熊高」,可能有跡可尋。除左自打咀巴,話內地經濟政策風險,令全年預測未必達標外,翻查記錄,佢地上季商品交易部門,已經將潛在風險資產,即係VAR比重調低,當時已經預視牛高可能醞釀變身。

牛高變身,今日再有新發展。佢地發表亞洲區股市明年策略報告,大件事。

佢地預言,出年股市會有調整,呼籲投資者做好對沖風險。

佢地理據係,經濟經過一輪反彈後,領先經濟指標,開始會放緩,一的經濟數據亦唔會再有幾個月前咁強勁,以出年預測市盈率15倍計,支唔支持到,好靠企業盈利。

高盛水晶球,一向參考性極高,佢地嘅坐盤交易,亦根據投資報告做決定,今次水晶球準唔準,幾個月後可以成形,但股市處於高位,大行的確有理由,同意圖將策略調轉!!大家唔好俾反彈市誤導。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)