點石成金

早兩日我地講過巴菲特第三季個分Shopping List,今日我地公開另一個投資大師、喺福布斯富豪榜排名三十三位嘅著名對沖基金經理John Paulson嘅投資心得。

佢最近有兩個心頭好,一個同股神一樣係睇好銀行股,另一個就同羅家聰一樣,係叫人買金。

佢籌組黃金投資基金嘅消息一出,就刺激金價創記錄新高。

憑住睇準英美樓市會大跌,喺金融海嘯中、勁賺37億美元嘅對沖基金經理約翰保爾森,被外界封為「賺錢之神」、「沽神」。

約翰保爾森正籌組一隻新嘅黃金投資基金,並且落重注支持、會個人投資2億5千萬美元到呢隻基金。

呢隻基金會喺出年一月一號推出,已經重金禮聘前瑞銀集團金屬策略員「里德」加盟,協助打理有關嘅黃金投資基金。

雖然籌組黃金基金表面係Sell Side,不過由於Paulson自己下重注,市場認為係利好消息,籌組黃金基金嘅消息刺激金價一度突破1150美元水平,創記錄新高。

全球最大嘅上市黃金交易基金SPDR,今年以嚟,累積升咗四成三,佢地嘅黃金持有量喺六月時,一度增加到1134噸。

約翰保爾森點石成金嘅功力,仲可以喺旗下嘅對沖基金季度報告中反映。

佢喺報告中,睇好美國銀行,話銀行業嘅壞帳撥備周期已經過去,預計美國銀行嘅股價,喺未來兩年,可望升近一倍。

報告一出,美國銀行嘅股價喺星期三,升咗百分之3點7。

之前Paulson已經趁低位一美元吸納花旗,之後又吸納JP Morgan,而家又重注美銀,說到底就是看穿政府救市的決心。

截至第三季,約翰保爾森旗下嘅對沖基金,持有一億六千萬股美國銀行嘅股分,市值超過26億美元,更成為頭十名最大持股股東。

講起佢就巴閉,今個月有一本由佢授權嘅傳記「The Greatest Trader Ever」出版,形容佢係最偉大炒家,不過本書一出就引起全城風雨,原因係Paulson不滿本書過分炒作小道消息!

不過話說回來,佢設立呢個黃金基金嘅消息,正係呢本書作者、華爾街日報專欄作家首先爆料,咁到底代表咩?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)