恐慌性買貨

股市其實都無咩因素好分析,成個Trading Room只係睇住一個美元指數,已經可以喺股市、商品市場、匯市同債市做嘢。

匯市出現罕有波動,原因是聯儲局突然調高左出年經濟增長預測,同時仲要整句美元將「有秩序」下跌。

「有秩序」下跌,白痴都知即係會持續向下調整,既然伯南克講得咁白,美元指數當然要跌。

單日急跌近百分之1,跌至08年8月最低。

匯市即時一片混亂,澳元同日圓就急升左百分之一,歐元升上15個月高位,瑞郎更升穿一算水平!

最恐怖是美元兌日圓,幾乎迫近14年低位。

其實簡單理解就係無人想揸美金,好似俄羅斯央行就考慮外匯儲備組合增持加元,而印度央行就話有意向IMF增持黃金。

受消息刺激金價升上1180美元,再創新高。

今個月金價累積升幅達到13%

資金就跟著做嘢,金價、油價都跟著升,亞太區股市反彈。

仲要留意一個叫「EMB」,即係Emergering Market Bond,回報升到十六年新高。

如果有人話用「衰升」或者「恐慌性買貨」嚟形容,真係一啲都不為過!

不過呢個世界啲錢,邊有咁易賺? 睇著美匯指數就贏梗?

簡單講,就係短期順勢而行,但當中又要留意幾個指標。

首先睇債息,好似有見底跡象,短債息率雖然見左新低,三個月債息又出現負利率。

雖然債王格羅斯,都大手增持政府券至五年嚟最高,不過息率似乎開始跌唔落。

另一個可能真正觸發雙底衰退風險、係環球銀行驚人嘅集資潮。

中行過千億集資嘅傳聞,已經震散內地股市,呢個問題實際上亦係全球銀行面對問題。

就算好似係英國嘅萊斯銀行,以大幅折讓近六成,集資總金額達到一百三十五億英鎊,將會超越滙控,成為當地最大宗集資。

去到美國,聯儲局一樣要求美銀在內九間銀行,提交償還政府注資資金嘅時間表,集資嘅時間都係指日可待。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」