樓市見頂時

有冇留意,樓市係幾時見頂?

好吊詭! 而家諗番轉頭,就係創造奇跡嗰一刻!

名鑄三萬蚊一呎、突破一房單位呎價新高。緊接住,到天匯7萬1千蚊一呎、打破世界紀錄。

當時 "癲" 到話要再挑戰十萬蚊一呎嗰一刻,其實已經摸晒頂!情況就同零八年、零五年凱旋門突破新紀錄之後一樣,高位無以為繼要調整。

銀行回應金管局十月尾嘅指引,收緊豪宅按揭成數到六成,同時要審慎估值,天價豪宅 即時要打個折扣,估值比成交價低近三成。

業界話,有中價樓都出現估價不足。

曾經創出七萬蚊呎價嘅恆地干德道天匯,平均呎價41000蚊。

但按揭中介機構話,目前銀行估值大概得3萬蚊呎,比成交價低近3成。

新世界名鑄亦都出現估價不足情況,估值比起成交價,相差一成半。

連大發展商信和都話,銀行對估價應該審慎,咁可先避免樓市泡沫。

業內人士話,除左豪宅外,部分中價樓,亦出現估價不足,不過情況唔算嚴重。

最新連經濟學人都要專文講香港豪宅泡沬。

施老闆說,恆地公布天匯呎價時,樓價已經見頂,預料未來幾個月樓市價量會齊跌,直至明年農曆年前先有改善。

其實有無諗過為何恆地要公布一個七萬蚊呎成交?

明知成交一出就會引起社會關注,甚至政府都要出手干預,難道恒地另有目的?

為爭取更低補地價? 為攞威? 還是蠢到為同行家一拍兩散?

留言

亞羊說…
買個D樓,駛mud 估價.??

買完后,估價...就証劵化..
睇吓美國D銀行....
真的靠D大陸猪??

生活在細少的香港.
睇吓樓價再勁升...

咩... 咩... 咩...
匿名說…
大家可以過來分享一下投資/投機的東西
http://realforum.zkiz.com/viewforum.php?fid=84

我的博客說的是小股票的財技,謝謝指教:
http://realblog.zkiz.com/greatsoup

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)