首富榜咒詛

又到公布富豪榜時間,今次係福布斯公布09年中國富豪榜,排首位又係獲股神賞識嘅比亞迪王傳福。

58億美金身家,連跳22級,榮登中國首富。

王傳福第一,舊年第一嘅農業投資專家劉永行,就跌到落第二位,取代仍被調查嘅國美黃光裕。

第三大中國富豪,係娃哈哈創辦人宗慶后。

股市升跌,左右個人財富。成為全國首富,王傳福靠電池車嘅環保概念,加埋貴人巴菲特入股,股價10蚊,變超過80蚊。

王傳福有天時地利,人和,娃哈哈掌門人宗慶后,連跳15級,打入三甲。

原因係佢打不死,同合作夥伴法國達能鬧番,最後,達能以低價將合營項目賣番俾佢,宗慶后成為贏家。

贏更多係玖龍紙業張茵,舊年財困,但佢守得著本業。

危機已過,張茵身家由舊年231位,大幅彈升至31位。

咩條件成為內地富豪,以往,搞地產未必行得通。

碧桂園嘅楊惠妍,由07年嘅高位,連跌兩屆,落到第五。

同樣搞房產嘅許榮茂,就緊隨其後排第6。

反而新經濟可能係嚟緊機會,網上遊戲QQ起家,股價今年黎升左1.6倍嘅700。

馬化騰身家都跳高左兩級,成為中國第七大首富。佢自已亦講過,好彩當日無賣QQ。

電子商貿專家阿里巴巴,馬雲身家由68跳到上44位。

至於榮智健,唔再係中信泰富主席,但持有嘅股票反彈,佢嘅排名,亦由63,升上41位。

其實大家對王傳福都無咩爭議,不過排喺後面嘅富豪,福布斯同胡潤兩個榜,之後九位都好唔同,咁信邊個?

好似玖龍紙業張茵,喺胡潤排名第二,福布斯排名雖然連跳二百級,但都只能排喺三十一位!

計我話有咩好爭,做中國首富,好多時都無好收場,你睇下以前歐亞楊斌、上海首富周正毅、同埋國美黃光裕下場,都知唔爭好過爭!

曾經都有人分析過,點解會出現呢個「首富榜嘅咒詛」!

其實不難理解,以前內地市場好多規範都做得唔好,民企老總好多時嘅第一桶金、都唔係好見得光。

如果好地地做低調富豪,可能仲唔會出事,但一成為首富,萬千焦點集中喺身上,就好難唔比人翻舊帳!

呢個真係應左「人怕出名、豬怕肥」,不過近年呢啲富豪好似係王傳福,就真係靠住眼光同策略而成功,希望佢可以打破呢個咒詛。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)