世界七大泡沫

福布斯就話有,仲選出「七大金融泡沫」,第一位都不用多想,肯定係黃金。

福布斯指出,黃金係最有可能成為泡沬之一,由二千年到而家,金價升左接近三倍。

金融海嘯後嘅避險資金,更加進一步將金價推高。

第二位就係內地房地產市場,目前內地房產市場嘅增長,同美國以及日本市場崩盤前嘅情況好相似。

不過福布斯話,呢個泡沫係可以避免架!

佢地指出,發展商過分依賴高槓桿、同低息環境,以及價格「長升長有」嘅概念。

中央近日都不斷推出措施,遏抑樓市市場炒風,明確表明為樓市降溫嘅決心。

第三大泡沫就係新興市場,美國嘅市場投資退減,資金迅速流入新興市場,令新興市場急速上升,但波動不斷,存在好大嘅風險。

至於其他嘅泡沫仲包括:美國國債、大學學費、ETF、即係交易所買賣基金,以及銅價。

福布斯話,未來十年,經濟發展都走唔出之前嘅框框,資產泡沫仍會出現。

因為華爾街有個壞習慣,就係不斷推高資產價格,直至爆煲為止,作為長線投資者,最好都係及早認清並遠離所有潛在泡沫。

在眾多泡沫中,唯一想不通是大學學費點解有泡沫?

過去二十年,學費的增幅比起通脤跑贏足足一倍,全球而家有超過六十間名學府,每年學費超過五萬美元以上,而每名學生畢業後負債普遍都達二萬美元以上。

最慘係每個學生並非比左比足學費就有足夠競爭力,很多畢業就變成失業。而過去足以支撐高昂學費的父母們,今天很多都自身難保,又如何交高昂學費?

因此「泡沫」不是指那些升完又升的學費,而是那些在高等學府內大花筒開設的精美飯堂、以至門庭闊落的巨大特色建築。

唔知香港的高等學府又如何?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)