溫州幫

迪拜債務危機,似遠還近,對大家影響有幾埋身?

可能內地樓市,都會受牽連。

話說傳說中的老手、一直稱為戰無不勝嘅溫州炒樓團,終於輸左喺迪拜嘅神話破滅上。

呢段消息連外電都有所提及,形容呢批一向無所恐懼嘅炒樓團,終於都要輸番一鋪。

溫州炒樓團開始喺迪拜「搵食」,要數返到零五年,由於係免稅天堂,買樓又只係要比一成首期。

呢種低投入、高槓杆嘅炒樓方式,令溫州團多年嚟投入左五、六十億元人民幣喺當地,

由於投入嘅資金少,樓價幾個月內升一成,回報已經可以翻左一翻,於是愈嚟愈多人炒樓,保守估計嚟自溫州就有五、六千人,樓價幾年間升左三、四倍。

不過隨著神話破滅,今年嚟迪拜樓價跌幅近五成,迪拜溫州商會估計,溫州炒樓團就蝕左十至二十億元。

溫州團形容,迪拜令佢地上左一場「血淋淋」教訓。

不過既然比左學費,就唔想再重蹈覆轍。有溫州嘅投資客話,佢地擔心迪拜嘅樓市神話破滅,會同樣出現喺中國身上,因此開始部署散貨。

上海地產界人士話,近日見到溫州團開始大規模撤出樓市,保守估計嚟自溫州投資者嘅放盤單位,就佔左整體放盤量嘅三分之一。

有投資者話,本來諗著只係試下調高樓價一成半放盤,點知都即時獲得承接,原來買家都係嚟自外地嘅投資客,因此樓價一直是有升無跌。

連炒慣樓嘅溫州人都話,見到呢個情況,佢地自己都擔心泡沬隨時爆破。

鄧普頓主席麥樸思亦警告,中國有可能重覆迪拜危機。

原因都係一個,由於過分槓杆同借貸。

今日迪拜,明日中國?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)