比面派對

投得兩幅大埔地後,信和成為白石角大地主,主席黃志祥不斷重斷呢句:

「多謝其他發展商俾面,好合理,唔貴,又唔平!」

如果有仔細留意今次賣地過程,可以看到黃志祥早有部署。

刻意同舊拍檔南豐、嘉華一齊坐,又不時密密『勘』,令大家以為、又係兩年前同一組合。

但實際呢﹖

第一幅大部分時間、信和只係用分身術,靠助手揸3號牌競投。

到臨近叫價去到51億,至現身攞18號牌出手,仲驚俾其他人『郎』價,寧願貴啲、都再靠分身嘅3號牌助手,舉埋最後一口價。

用意也不用多說,就是令對手難以猜測虛實,完全是博奕高手風範。

到第二幅地,信和更全程搵3號牌出手,就算隔離嘅南豐都有頻頻舉手,都無影響到信和,去到叫價51億。

信和更加隔著南豐,同嘉華突然取得默契,透過傳紙仔密針,無耐嘉華就透過28號牌聯手投得。

今次賣地成交價到底係平貴,其實講什麼也沒有意義,只要看看他的笑容就已經說明一切。

要配合拍賣價成為市場預期下限,信和實際上有盡「天時、地利、人和」。

說地利大概很易明白,既已取得鄰近三幅地皮,再下一城實在是有很大優勢。

天時亦很易解釋,大部分發展商對於政府出手仍然是處於觀望,大家都不夠膽過於進取。

至於人和,反而要多得拍賣宮。

在拍賣第一幅過程中,有測量師朋友已提出,唔明點解拍賣官,無好像以往拍賣大型地皮一樣、在後期調低每口價、刺激競投反應。

尤其是今次賣地後期反應先叫做完左熱身,大家都處於磨刀霍霍的姿態,怎料拍賣官兩下手勢就已經一鎚定音。

說沒有政治考慮,很難令人致信....

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)