Dumbest God

我地未選風雲人物前,各大傳統都已經點選自己心目中焦點。

無獨有偶,幾個傳媒都揀左高盛布蘭克費恩。

有趣的是有彈亦有讚,正反映他的爭議性。

最有趣是財富選的「09年Dumbest Business蠢事榜」,排榜首的正是布蘭克費恩。

指佢喺金融海嘯後,發動公關宣傳攻勢,將高盛「化身」成重建經濟嘅先鋒、協助美國工人走出困境嘅希望。

呢位收緊4300萬美金年薪嘅「人兄」之前講過,佢只係以銀行家嘅身分做緊「神嘅工作」。

不過雜誌話,美國人無忘記,搞到美國人「雞毛鴨血」嘅複雜金融衍生工具,其實係華爾街大行嘅產品。

其他好像紐約時報批評佢切底改變高盛優良文化,彭博更發表七頁紙文章,話高盛連起新總部,都攞盡政府著數。

至於英國金融時報,零九年度風雲人物,亦係布蘭克費恩。

FT話,揀布蘭克費恩,唔係肯定高盛呢間公司,或者係布蘭克費恩功績。

而係在商言商,認為高盛金融海嘯後,業績好之餘,影響力愈嚟愈大。

作為帶領呢間公司三萬幾員工嘅布蘭克費恩,到底係咩人?

佢競爭對手大摩行政總裁麥克讚佢,思路敏捷,分析力強。

低層家庭出身,哈佛畢業後,原來曾經同時申請入大摩,同高盛,但都唔成功。

轉數高嘅佢,轉個彎,申請入職高盛旗下商品交易公司,結果變相成功加入高盛,由賣金幣做起。

廿幾年間,晉升至高盛Number ONE,佢朋友話,布蘭克費思已經賣身俾高盛,而佢大家分身家,都係高盛股分。

自信嘅佢,因為壓力,被逼公開認錯,成為多分大報頭條。

但對佢嚟講,形容自己做緊「Job of God」,先係真心話。高盛炒盤制造盈利策略,佢唔會改。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)