重建2010

真有趣,上星期我們先回顧過伯南克02年時點睇資產泡沫,今日WSJ已經用回同一篇文章、去解讀伯南克點點樣睇資產泡沫。

真巧合。
//////////////////
華爾街日報話,如果零九年係因為政府拯救左金融市場,咁二零一零年最重要、就係要投資者重建對市場信心。(Rebuilt Market)

不過債券大王格羅斯旗下既太平洋資產管理話,呢個工作一啲都唔容易。

Pimco喺發表2010年展望時,建議要減持美國國債,原因係聯儲局會改變維持低利率既承諾,一旦喺議息聲明中,有任何用語既改變,對金融市場都唔會係一個愉快既經歷。

事實上退市跡象係愈嚟愈明顯,近日聯儲局除左安排「逆向回購」同向銀行發行存款證,更提出左限制拍賣債券既規模,而聯儲局主席伯南克,喺周日出席「美國經濟學會」嘅會議,亦提出喺必要時會用加息等貨幣政策、應付經濟泡沫。

退市對舊年由低位反彈近六成既華爾街股市,亦係一個「計時炸彈」。

摩根士丹利話,今年股市仍然會維持強勁反彈,但到年底好大機會會出現先高後低情況。

有「熊」亦有「牛」,對股市長期睇好既對沖基金經理「巴頓碧斯」,就建議投資一啲高質素既消費同藥品股,認為市盈率仍然偏低,相反,商品價格就被指過分偏高,佢近日就一直沽空商品。

回顧零九年,股市商品都有兩成以上升幅,不過華爾街日報話,如果拉長啲睇十年股市表現,連同派息,九九年以嚟,每年平均回報只有0.32%,係1820年以嚟、表現最差既十年。

而唔少投資者對前景亦都係維持審慎,過去九個月就有130億美元資金流出股票基金,同期流入債券基金就有近二千四百億美元,證明並非所有人一面倒睇好股市。

留言

亞羊說…
叫 主席唱淡個市??

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)