見真身


由舊年底交由全球Google員工秘密測試。

「Nexus One」真身終於喺Google總部現身。

手機作業系統係「Android 2.1」,主打係上網、結合GOOGLE搜尋網提供嘅功能,具有3.7吋嘅輕觸式AMOLED顯示屏,採用「高通」嘅「1Gigahertz」處理器,備有「500萬象數」鏡頭,機身厚度11點5毫米,重130克。

新賣點係手機內所有文字,都可啟動語音功能。

另一個令人意想不到的「特點」,居然是在機背有一個類似『腰帶』的部分可以讓用戶在上面「刻字」......天呀,咪玩啦.....

GOOGLE方面形容,NEXUS ONE係一部「超級手機」(Superphone)喎.....

雖然號稱係GOOGLE首部「自家品牌」手機,不過硬件其實係由台灣「HTC」代工,金融時報話,規格其實同主流既智能手機相近,甚至比近日摩記「回歸」的Milestone不見出色,因此見到真機反而令人失望,

同iPhone比較,唔單止軟件數量少好多,Nexus電池用量比唔上iPhone,亦無多點觸控功能。

數到比iPHONE優勝,應該係GOOGLE會以網上直銷方式銷售,訂價係529美元,相當於大約4100港元,買家可以唔使簽合約綁死,首批亦會喺英國、新加坡同香港同時出售,連埋運費220元,總代價是4320元,即日有售

對於呢部「Superphone」,可能事前有太多放料,業界話,爭在無突破。基本功能叫做乜都有,但就係無 iPhone每年都有新嘢出嗰份驚喜。

Mobile Review網站已經率先公布,蘋果已經為iphone第四代做好準備,除左有新一代既晶片,仲有更快速既WIFI同更靚鏡頭。

都話啦,Steve Jobs始終先係最強CEO.....

留言

亞羊說…
唔知大陸版...

何時出...

咩.,.. 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將