自身難保

國浩都幾絕,居然趁東亞公布業績之際出手!

無左08年債務抵押債券嘅三十幾億大幅虧損,東亞舊年賺左25億六千幾萬元,大幅增長65倍,不過都未能回復金融海嘯前既盈利水平。

舊年底,寶哥哥千辛萬苦搵個Criteria返嚟,由9.8%增持至差唔多一成半股權,原本目標係一石二鳥,既增加銀行資本,又可以令國浩知難而退!

點知個幾月嚟,國浩不單止無減持,花旗反而估計以佢地28蚊購入價,現水平似係再買多過賣!

都唔使估,話口未完,國浩上星期五又嚟料,繼十月之後,再出手增持一百萬股,購入價係26.54元,持股量就上番百分之八樓上,啱啱抵銷被Criteria攤薄既效應。

唔怪得寶哥哥大讚郭令燦係好叻既人,又話同佢好好朋友,相信對方買東亞動機只係為左賺錢。

有留意今日東亞喺業績記者會之前,就專登先安排另一個「損贈儀式」,而主角,正係東亞單一最大股東,Criteria 主席「范禮賢」。

整個安排其實都幾無厘頭,既無安排范禮賢發言,儀式完左又急急腳走人,記者完全無機會同佢講嘢。

又唔好怪佢,因為Criteria本身都係多事之秋,大家都知持有佢地八成股權既歐洲銀行La Caxia、總部正係喺金豬五國之一既西班牙。

上星期公布既業績,就認真失禮,盈利大跌一成六,原因係撥備增加左一點二倍,達到十四億歐元。

市場已經不斷傳出,為左「救母」,Criteria近日係不斷為手頭資產搵買家,包括可能出售能源公司Respol同電訊公司股權。

咁試問呢個時候,Criteria又點有能力再出手增持東亞?不如唔講好過講啦!

其實而家最大鑊唔係Criteria自己,而係佢身處既西班牙,以目前國債佔GDP 11%,瑞銀已經「買重注」,話以西班牙就算成功加稅減開支,仍然有近一千億歐元既資金缺口,唔排除最終會國家破產,西班牙貨幣「比塞塔」,分分鐘捲土重來!

情況雖然一啲都唔樂觀,不過東亞就幫Criteria 解畫,仲以拍緊拖形容雙方關係,話仍然恩愛喎。

無錯兩夫婦可以好恩愛,不過面對大難臨頭咪又係各自飛? 國浩揀而家出手,話唔定有人會自動求售!

留言

溟天凱說…
期待新一輪攻防戰上演
亞羊說…
慢慢收貨...

唔通好似"富貴門"咩??

再唔係"571", 要閙上法庭??


咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將