整色整水?

有時就是這樣,同一個政策,不同官員解釋,效果可以有天淵之別。

政府公布下年度勾地表,新加入11幅住宅地,提供9千個單位。

當然,所有焦點都放在早有預告、會指定由政府主動賣的地皮身上。

六幅指定地皮,幅幅都係地王,包括四幅喺港島地,兩幅喺九龍、會喺無發展商勾出時,就拍賣或者招標,總共涉及2200個單位。

揀佢哋唔係無原因,因為當中幾幅都係勾地王,何文田前山谷道邨二期地皮,過去三年被勾21次唔成功,山頂聶歌信山道號豪宅地,亦被勾過10次。

林局長話諗極都唔明,點解豪宅需求咁大,但地皮就係勾唔出,政府唯有主動賣。

會點賣法呢? 政府話如果地皮一直無發展商勾、政府每半年到就會主動賣一至兩幅。

看看六幅地皮,單位數目雖少,但幅幅分量重,半山不用多說,好像有一度因為規劃密度同用途問題、被剔出再加入嘅北角油街地王。

至於唯一新加入嘅,係司徒拔道嶺南校舍舊址,被視為港島區豪宅地王,呢度地皮面積雖然有近15萬方呎,但只會用作低密度發展。市場估計地皮呎價可以賣到萬五蚊。就

保守估計,六幅地合共可以賣到330億,已經是全年政府賣地收入的目標。

發展局一落手,就是最貴重的地皮,你可以說無助中小型樓市,不過政府對發展商的訊息卻很明確,「邊度有泡沫、就推那處地皮。」

就像施老闆昨日說,為官的、最重要就是管理好預期,曾俊華做唔到、林鄭卻做到了。

最重要令人有信心,是林鄭月娥對發展商那種不亢不卑、甚至有點輕視的態度。

你說做戲也好,試問這場戲有幾多個敢做? 曾生你得嗎?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將