樓瘋?

自從預算案出招壓抑樓價後,市場非常熱門話題,就是而家應否入市? 抑或應等樓市大跌再出手?

看到一些又殘又舊的夾屋,拿出來拍賣卻引來如斯多市民興趣,香港人又是否步入另一次樓瘋?

上星期樓價指數重上12年高位,更令人心寒的是,連最落後的新界東亦有愈戰愈勇趨勢,嘉湖山莊短短一個月就急升一成。

有評論已經說政府出招是誤中副車,以為壓著豪宅就有能力壓低中小型住宅樓價,事實卻是,炒家早已部署將資金投入落後的新界。

看樓市數據,舊年新樓吸納量激增六成一,整體空置率跌至百分之4點3。

樓價同步急升,舊年第四季,整體按年升近兩成三,過千呎大型單位、升咗近兩成半,中小型就升超過兩成二。

升咁多、源於供應量繼續偏低,舊年一手樓嘅落成量,得7千個多啲,係有紀錄以嚟新低。

不過今年會增加番,差餉物業估價署預計,會倍增到萬四個。

最多新供應,數到啱啱至有新盤賣嘅元朗區,今年估計有近四千個單位落成,佔全港兩成七。喺將軍澳嗰邊都有三千幾個新供應。

但所謂的新供應,其實仍遠低於平均水平,肯定無咁快壓抑到樓價。

更重要的是,正如上篇所言,如果內地真的閘水喉,會對樓市需求有根本性影響,我們不應盲目樂觀。

留言

亞羊說…
為何一定要賣地呢??

或將土地擁有者和使用者分開吧>??

又話什麼創新思為??

結果又咪等月尾出糧!!


咩... 咩... 咩...
亞羊說…
財爺或者學學電視內的和珅吧.

公積人員及其子女回港稅
每次回港, 收一萬...

起高鐵, 十條都得....

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)