劇本

由胡錦濤,奧巴馬主演嘅匯率風雲2010,開始依足劇本,進入殺科階段。

從胡錦濤上周宣布訪美一刻,結局係點,早已不言而喻。

英國金融時報引述中方官員指,人民幣匯率改革方案,已經上報國務院。

一年期不交收遠期人民幣匯價,已經連升九個交易日,而人行將人民幣買賣中間價、定喺近一年高位,之後,亦推動現貨價持續上升。

美國人好勝,中國人要面,從呢個角度睇,兩者水火不容。

但轉個圈睇,美國人果斷兼投機,中國人愛禮上往來,問題似乎唔難解決。

大團圓結局唔算意外,但奇就奇在,蓋特納有家歸不得,決定出訪印度之後,居然取遠不取近、走到北京行一轉,要同王歧山見面,多事之徒就會話佢專登中國講聲: 多謝多謝!

零五年後另一次匯改,似乎指日可待,人民幣再踏入升軌,升幅唔會大。

原因不難明白,目前內地商務部,同發改委為首兩大部委,對升值仍然有保留,擔心會影響出口,因此預計就算人民幣升值,都唔會大幅度進行。

但背靠祖國,面向世界,香港人又可以做的咩?

既穩陣,又實際,每日唱兩萬蚊人民幣,好處係積少成多,效益無限大,風險無限細,但彈性極低。

從今日港股表現,恒指已經炒定升值,負債高航空、電力最受惠。

資產概念,內房股亦係得益,保險亦有得諗!

一時間,人民幣升值,市況牛氣充天,後市值博係咪咁高?

法巴,同花旗都先後講過,人民幣升值,A股會跑贏。有分析員之前亦提過,人民幣升值,內地資金反而會調番內地捕捉先機,港股唔係贏晒。

對內地市嚟講,隨著四月十六日股指誕生,可以賭跌情況下, 影響市況複雜性反而大增。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將