棄車保帥

英、美都話查高盛,為左捍衛形象,陷入苦戰既高盛,就算講到有幾震驚同無辜,輿論都唔幫佢。

辦法唔係無,最新一招,名堂叫「棄車保帥」。

俾美國證監會告既法藉副總裁「圖爾」,成為開刀對象。高盛炒佢不特只,仲「懶」正義話,如果發現有人試圖誤導,唔會坐視不理。

一直唔承認有暪騙,直至星期二公布業績,高盛先開始改變立場。

高盛喺投資電話會議中,先強調無意誤導投資者,到同傳媒舉行電話會議,特別出席既聯席法律顧問Palm就表示,美國證監會向佢地起訴既案件,好可能會變成一宗個別員工同另一方、有關事實爭辯既官司。

仲話,如果高盛最初係掌握證據、顯示有單一員工試圖誤導客戶,佢地絕對唔會視而不見,亦都會率先採取行動。

雖然Palm無指明、但呢名員工就係負責設計CDO既三十一歲副總裁「圖爾」。就喺呢番評論發表後,高盛喺倫敦既總部就將佢喺英國FSA既執業資格取消。

高盛話,由於圖爾已經無限期停職,因此先暫時消取佢既執業資格。

巧合既係喺同一日、金融服務監管局表明會展開正式調查。

有律師表示,高盛既處理手法,係開始將責任推到圖爾身上,亦都避免日後圖爾真係同美國證監會合作、可能會供出更多部門主管有分參與,因此需要盡快同佢劃清界線。

不過金融危機責任委員會已經表示,高盛既債務抵押工具,根本唔可能只係由一個人全權處理,難以想像無更高層員工作出監督。

高盛亦心知呢場官師難打,最新一招,請嚟一月先離職既前白宮法律顧問做大狀,一於以官制官!

規則所限,佢雖然唔能夠接觸SEC 五巨頭,但仍然可以接觸較低級既美國證監職員。

有無用,遲啲先知?

至於呢單CASE另一關鍵人物,約翰保爾森急急開電話會議、同出信,強調自己忠於誠信,又指損失投資者只係自己唔做功課!

講到底,都係驚投資者會撤走資金啫!

留言

匿名說…
"規管一手樓花新9招只是針對透明度,並不是打擊樓價,反而二手樓市過度超買,炒家過份活躍,影響市民置業機會,從而提升了資產泡沫風險,政府有秩序令樓價逐步降溫從而緩和市民對樓價高企的怨氣"--Totally agreed.我认政府有基本的责任维持市场秩序. 要达到这目的就令市场明白政府这方面的决心.
昨天看 i-cable money cafe, UBS号称 炒搂王王震宇说政府的九招是过度干预, 他的看法明显是揸重货的炒家的看法. 这类看法要市场的 泡沫越吹越大然后崩溃. 杀伤会很大. 政府就是不想看到这样的情形发生.
从来每个政府都是面对政治现实,调控市场是政府的基本责任,谈不上是共产不共产.计划经济或是自由经济.还有拿楼市跟IPO比较是极之不适当.IPO 是间接投机,而楼市是衣食住行的重要部分,所以政府需要维持秩序.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)