魔鬼交易

要巴菲特公開講高盛,其實有點難為老人家。

四萬股東出席,巴郡股東大會,五小時答問時間,問題離唔開高盛。

對於高盛行政總裁布蘭克費恩,巴菲特讚佢絕頂聰明,希望佢未來十年都可以領導高盛。

如果由佢揀下任高盛行政總裁人選,巴菲特話除非布蘭克費恩如果有孖生細佬,否則佢無人選。

對於高盛,巴菲特唯一彈嘅係,佢地公關做得差。

股神百分百支持高盛,成為歐美財經傳媒頭條,但有巴郡股東就話,高盛唔值得攞咁高評價。

批評巴菲特唔止一班忠心擁躉,連華爾街日報都話,股神有偏頗。

WSJ說巴菲特的說話,與他的一貫立場有反差﹐甚至違反了過去在股東大會上表達的思路。

因為巴菲特過去一直反對他所謂的華爾街自私自利的經營方式。

或許就像WSJ所說,巴菲特為高盛辯護也是意料中事: 巴郡在高盛投資了50億美元﹐而高盛更是巴郡幾十年來的合作伙伴、巴菲特的「兒時夢想」!

其實聽巴菲特長期拍檔Charlie Munger的講法更家直率。

Charlie直言不諱地批評華爾街,但更不留情面嚴斥巴菲特好友奧巴馬。他說金融業體系的確存在嚴重缺陷,但當體系有缺陷時,好人也會做一些事與願違的事情。

佢將責任歸於政府監管鬆懈,說如果老虎跑出來傷人,責怪老虎是荒唐的,要怪,就應該是「白痴」的養虎人。

面對劣評如潮,唔想犯眾憎,布蘭克費恩曾經親身請教巴菲特點處理今次危機。

結果學左一招溫情牌。

整個周末,布蘭克費恩就一直忙於上電視,連Talk Show汁都撈埋!

應付今次公關戰,高盛請嚟前總統克林頓特別顧問協助,仲話自己出身草根,是裁縫之子,明白社會不滿。

由「God's Job」,到打落凡間,仲要係草根,都幾難為呢位CEO。

被證監會起訴以嚟,股價插水下跌,傳媒報道,高盛部署和解,高盛內部亦更改同交易準則,交易員要確保客戶知道,產品涉及嘅風險。

似乎高盛第一間要遊說,應該諾貝爾經濟學獎得主克魯明,因為在他眼中,原來布蘭克費思係呢個樣:

留言

亞羊說…
nice picture

咩... 咩... 咩....

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)