歐元瓦解

說這番話的、不是孫柏文。

是自稱為歐元支持者、前聯儲局主席、現任白宮經濟復蘇顧問委員會主席PAUL VOLCKER。

佢表明好擔心歐元有瓦解危機,沃爾克有分量,一向慎言,連佢都咁講。

歐洲呢次有禍臨頭,事關絕招都已出埋。

沃爾克話,歐元區組成,理想同現實似乎有距離。佢好懷疑,危機過後,整個歐洲無論政治、定係經濟,係咪真係可以更加團結。

受債務危機拖累,歐元被拋售,跌穿1.2422,係08年十月底、雷曼爆煲以來最低,連英鎊亦跌到一年低位。

華爾街股市重挫,道指跌近二百點。歐洲股市急跌,英國、德國同法國股市跌百分之三至四,西班牙股市跌過百分之七。

Vix急升25%,一切打回原形!

連以為可以避險的黃金,創新高後都要顯著回落,都說「普天之下無樂土」,連以為避險的黃金,都一樣害怕會跌價。

外圍告急,歐元一日急跌超過一百點子,問原因,其實無新消息!

近乎萬億美金,點解說服唔到市場? 因為市場要睇淡,依家話驚滅赤影響經濟。

歐洲面對危機,有幾團結呢?

就係自己唱自己,德國主要銀行德意志話,佢地有理由相信,希臘永世都還唔到錢。

瑞信更話,債務危機,加監管因素,整個歐洲銀行業,面對2400億歐元虧損,到頭來,要再向外集資。

各懷鬼胎,仲要數最高領導人。

滿以為上星期日馬拉松救市會議,大家和好如初。但歐盟之中嘅大國、德國同意拯救方案,原來內裏有段古。

外國傳媒引述西班牙首相爆料,德國默克爾其實一直擺出事不關己態度,最後之所以肯達成共識,原來係法國總統薩克科齊威脅佢,話如果唔出手,法國就退出歐元。

雖然德法已經即時否認有關報道,但仍然引起市場無限揣測,而歐元瓦解既講法、亦都甚囂塵上。

當然,我們同意歐盟已經盡了最大努力,提出最具震撼力方案,不過面對一個結構性問題,要南歐國節衣縮食、共渡時艱肯定係不切實際,而家可以想像最終結果只會是歐元瓦解,到時馬克反而有機會重生,其實未必一定是壞事。

留言

pakman說…
Glad to see Paul himself watches Cable TV and agreeing with our arguments hor hor hor

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)