投資高手

環球股市,第一季表現反覆,三大投資高手,巴菲特,索羅斯,同約翰保爾森都大幅調整手上嘅投資組合。

巴菲特既變化最易估,投資旗艦巴郡選擇喺第一季選擇大手沽貨、其中,大幅減持左三千一百萬股卡夫股權,按市價計,套現近十億美元。

巴菲特曾經多次,反對卡夫收購「吉百利」股權,話整個交易非常愚蠢,而其中更蠢係出售賺錢既Pizza業務。

好明顯,佢沽售卡夫股票以示抗議。

另外,巴菲特為左完成畢生最重要投資Burlington,亦都減左強生、評級機構穆迪、寶潔以及他認為是近年最失敗投資、能源公司「ConocoPhillips」。

甚至將包括UNTED HEALTH在內嘅四隻股分,全數沽售。令佢股票組合總值,下降一成二,到五百零九億美元。

當然,股神不是部署退休,除了Burlington及「堅守」高盛外,巴菲特早已表明有意擴大海外投資,第一季就入股了德國的Munich Re,至於比亞迪股神都講明無意減持。

事實因為1211的成功,今年佢就已經打算到訪內地,明年再到印度日本探路。

一個擅長價值投資,另一個就精於尋找市場的沒有效率、再大手套戥賺取差價。

索羅斯喺第一季差唔多沽售晒手持嘅花旗,由九千幾萬股,減到萬零股。

基金轉為增持咗248萬股摩根大通,同14萬股富國銀行,亦些微吸納咗高盛股分。

除咗銀行股,索羅斯又增持埃克森美孚、可口可樂、麥當勞、VISA、GOOGLE同甲骨文。

同股神一樣,索羅斯亦減持強生、寶潔。另外更盡沽所有Palm嘅股分。

那豈不是錯過了HP的高溢價收購? 老猫燒鬚!

由股神同索羅斯都沽出傳統防守性強既P&G及強生,似乎二人都傾向轉攻更進取的市場及股分。

又看看最近拒收新客的「沽神」約翰保爾森,就對賭股情有獨鍾,買入4000萬股美高梅,成為第二大股東。

邊個「賭性」最強,都唔使點講啦!

留言

匿名說…
可否找一個月試一試在節目裡冇青姐,看看效果是否比而家好,佢真係太搶o野講喇.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將