嫌錢腥?

保誠連日嚟盡最後努力,幾乎斷定最終會空手而回。

AIG表明,經審慎考慮後,決定維持出售友邦條款,作價355億美金,一個仙都唔減。

保誠原定星期五股東會表決交易,保誠曾還價,希望減價至303億美金。

最少持股兩成嘅保誠股東話過,維持原價,一定否決交易。

美國傳媒報道,AIG同大股東聯儲局堅持,最少要320億先肯賣,既然相差廿億美金,距離太大。

AIG決定唔等,提早宣布談判破裂。

一手部署交易嘅保誠行政總裁譚天中,被英美傳媒形容,將事業生涯全部賭喺呢宗交易上。

佢對傳媒承認,355億美元收購價係貴,當日其實唔想急於出價,但由於當時友邦正進行上市程序,保誠別無選擇,要盡快出價。

保誠買唔成友邦,消息指AIG會重新啟動本港上市計劃,最快十月落實。

今次AIG是否「玩大左」?

不錯,譚天中當日可能是過分信心爆崩、認為股東肯定會撐自己。

但其實股東對交易策略普遍無咩意見,只是認為作價偏高。

可以想像跟據原有方案,AIG賣斷友邦,不單足以向伯南克還清274億美元債,仲可以套現多80億美元作日後翻身。

雖然保誠大口還價令AIG幾乎變成無肉食,不過重新將友邦上市又是否出路?

面對歐洲債務危機,股市早已出現疲態,連農行都要考慮減價上市,友邦要籌集150億美元,現況下絕非易事。

以調低售價後,AIA內涵值仍有1.3倍,不能說是過分低估,只是回復合理水平。

況且友邦面對如斯大不明朗,內部早有離異之心,連行政總裁都要脅離職,軍心持續不穩,對一個以人為本的保險行業,品牌可以毀於一旦,後果是相當災難性。

對AIG來說,第一季業績雖然有近倍增長,但AIG當時仍表示,可能需要政府額外注資。又話,曾經評估過係咪有足夠能力繼續營運。

要鬥氣抑或嫌錢腥? 金融時報Lex提出,其實AIG無咩選擇餘地。

留言

匿名說…
肯減價就真係嫌錢腥喇!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)