地產治港

有無見過發展商有樓唔賣? 以後應大把機會!

政府規管賣樓嘅「九招十二式」、終於正式生效,地產建設商會亦如期發出銷售樓花指引比會員。

但係,由於現樓銷售、涉及唔少技術同法律問題,最終竟然未有包括在內。

想當日政府「聲大夾惡」,說不會妥協,又聲言發展商不就範就會立法云云!

還是地產商會呢個「神秘組織」看得通透,根本懶理出什麼招數,就來一招不變應萬變,政府又變成「河蟹」!

商會表面解釋是,需要多啲時間,處理新措施喺現樓銷售、涉及嘅技術同法律問題,原則上同意政府方向,正盡全力商討謀求解決方法,期望盡快同政府作務實磋商。

恒地主席李兆基一言中的,佢話唔一定等商會發指引、都配合到政府要求,原因很簡單,就是大發展商得個幾個,我地自己傾掂就得!

有學者就擔心,新盤等到現樓至賣,又無正式指引、等同無措施監管。

雖然「貨如輪轉」對發展商很重要,但如果現樓免受新措施規管,咁會唔會令發展商傾向延遲開盤,寧願賣現樓、避開監管?!

事實上有財力的發展商,大石延遲推出樓花,到現樓先賣,那時那管你有幾多招幾多式,我只要一招就足以拆解!

如果真係變成如斯局面,那就會抵銷政府,一心想增加供應嘅原意。

都話香港地產治港,今次又一證明!

留言

匿名說…
政府无能为力,说是天下无敌,做就是有心无力.给地产上禁住来切,哑口无声, 劝政府应引入国内地产商来加速竞争,增加市场大中小楼盆供应,提高炒楼增值税,对地產建設商會的权利收回,对投资移民来的投资额提高才是治港之道.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)