天機

以往經驗,內地公布經濟數據,大家都嚴陣以待,但今日,通脹超標、PPI急升,金融市場都無晒反應。

可以有咩反應? 皆因路透社兩日前已經「洩露」左啲數據,同今日統計局公布嘅完全一樣。有反應,但已是兩日前嘅事。

內地傳媒形容,是"有如神助"般的"預測",因為出來的數據完全一致,精確度是到了十位數。

今次事先張揚事件,的確引起關注。

北京青年報發表評論文章,指責係有人受唔住「誘惑」,出賣左經濟情報,咁做已是違反國家法規。

洩密嘅後果可大可小。

大家仲記唔記得「席揚事件」? 93年,本港記者席揚,因為報道人民銀行將會參與國際黃金買賣,被控盜取及洩露國家機密罪,判監12年,回歸前方獲釋。

如果真係有人洩密嘅話,後果可以好嚴重。

但經濟數據、仲要係大國崛起嘅經濟數據,理論上屬於高度機密,係咪咁易洩露出去呢?

在領導人向外要求、美國要承認中國的「市場經濟」條件下,如果還存在這種精準無論的「小道消息」,那麼人家又如何可以承認你的市場經濟地位?

大家可以想像,美國會像內地般、預先放風公布”Non Farm Payroll”?

事態嚴重,國家統計局話,留意到有媒體早幾日已經預先披露數據,會徹查事件。

究竟係賊喊捉賊? 定係老虎頭上找蝨子?

更叫人氣忿的是,在路透公布數據當日,內地股市下午突然大幅上揚,內地形容為「驚天大逆轉」,完全就是歸功於路透泄露的"天機"。

惹說有人是「春江鴨」先知,我絕不懷疑。這樣子水準的國家,憑什麼可以追上規範化的香港市場? 憑什麼說是大國堀起?

真的令人可悲。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)