一切由這裹開始

題外話:Sorry,今集CAFE四位主持似乎都無咩童心玩玩具,全集「語無論次」,作為30年的高達迷,我建議各位看吳偉明教授的「知日部屋」,可以更了解哈日族及日本動畫玩具的真正營銷策略。
//////////////////////////
「撻訂咪殺訂囉! 規規矩矩無犯法嘛,而家再賣都未必無著數,唔會減價!」

「咁簡單的事,你地(指記者)做咩追得咁緊要,搞到大家都唔開心!」

話過616天匯交易就會清清楚楚,結果喺限期前一日,廿四個延遲成交單位、有二十個撻訂收場,仲有人要發老脾。

呢二十個撻訂單位,包括當日恒基高調宣佈,以天價七萬一千蚊呎賣嘅68樓A、同隔離嘅6萬4千蚊呎嘅68樓B,恒基總共沒收咗買家訂金1.33億。

可以成交到嘅,得番四個喺30同31樓嘅單位,恒基向買家罰咗千幾萬息。

李兆基過去曾經多次話延遲交易、係應買家要求,絕對冇造市,仲開出一萬賠一百萬嘅盤口,而家就賴帳,收人家幾萬元盤口,只係寄回原銀比人家,再不提一萬賠一百萬。

老實說,對四叔呢類超級大富豪,錢銀事少,聲譽同信用才比身家重要,今次認真傷!

這個天匯真的可說是「是非之地」,最高超過七萬蚊呎開盤,令樓市火上加油。

呎價破全球記錄之餘,天匯跳層,更引起各界關注。

期後成交記錄發現,大部分單位係以公司名義同一買家買落,政府六度去信下令恒地交代。

李兆基多次話有信心完成交易,但成交期愈近,佢改口話,有得傾。

現在回看,天匯是否造假只有當事人知,但可以肯定是天匯成了樓市的一個轉捩點,樓價在當日愈炒愈之餘,政府亦順應民意,高調介入。

先打擊跳層、再打擊造假、順手規範埋示範單位,之後更傾生九招十二式以及改變過去八年來的勾地制度、首次由政府主動推出賣地。

一切都是由天匯開始…….

至於當日因為天匯高追嘅同類豪宅嘅買家,就應要多謝四叔帶契,因為以同區既樓價計,依家比番十月,樓價仲要高出三成。

他們可能是成件事中,唯一的贏家。

留言

匿名說…
肥仔, [遏止]係讀[壓止]呀! 唔係[蝎子]呀!
蝎子係會咬人o架!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將