QQ

港股交投淡靜,高低波幅得個二百幾點,但金魚缸內實質就一啲唔平靜!

700號騰訊被基金洗倉,令到一眾散戶真係望到「眼QQ」!

收市急跌十蚊,跌幅百分之七,失守二百五十天線,成交仲連續兩日喺榜首。

騰訊股價已經係連跌五日,原因都不外乎係關注騰訊增長放緩、估值高、又話係三網融合輸家,但似乎都係無一個實質因素。

不過話說回來,過去呢啲高增長股好似388港交所、又或者思捷,一旦出現洗倉股價都好難再有突破。

事實今日被洗倉既股分、唔止騰訊,多隻所謂「High Beta」既高增長股,好似係吉利、聯想,股價都要洗白白。

咁全球經濟係咪真係咁差?

呢個又係好吊詭,因為答案係唔係,今日無論中國公布既出口數據,日本、以至澳洲既經濟就業數字都係好過預期,消息推動歐元單日升近百分之一,道指期貨升幅超過一百點,金價就有回套。

所以彭博話,中國出口數據反映,亞洲係投資者抵卸歐洲債務危機最好既避風港。

咁仲唔止,多個中央銀行亦都因為經濟改善而調高利率,好似新西蘭決定3年嚟首次加息,加幅四分一厘。

新興市場巴西,更大加四分三厘,息率去到十厘二五,原因係要防範通脹。

內地出口數據理想、加上日本向上修訂第一季經濟增長到百分之五,帶動區內「風險胃納」改善,資金重新流入高風險資產,亞太股市上升百分之一,日本股市就係一個星期最大升幅。

不過隱憂唔係無,聯儲局主席伯南克話,美國既經濟並非好似係佢估計反彈咁強勁,而歐洲債務危機構成既風險,亦可能需要聯儲局進一步行動。

話說回來,無論騰訊,無論比亞迪,無論東風,全部中伏。

究其原因,正係市場睇唔通,資金推動嘅大升市後,下一個遊戲係點玩!!

從近日情況睇,股票已經由近一年Re rating情況,調轉為De rating。

即係向下修訂預測期,原因係市場醒覺,開始重視番估值!

進入後市斷估時期,有基金經理就話,經審慎思考,結論係一注獨買港股。

原因之一,係農行上市在即,錢有跡象番嚟,今日歐洲市,美電顯著回落,正係歐美資回流跡象。

歐洲問題令市場變得膽心,但商品大王羅傑斯就話,係時侯買歐元,原因唔係睇好歐洲,而係個個都驚,即係入市時機。

銀行界亦話,近期資金唔正常咁湧入美國,情況可能扭轉。

撇開估值因素,如果買增長概念,內地,澳洲,以至其他區內市場,多個數據都引證,買經濟起飛,到亞洲呢。

又講番估值,SP 500帳面值,近兩倍,遠比區內高。講抵買,又係亞洲!

喺香港住左三年,作為亞洲大好友羅奇,臨別在即,亦發表佢感受。

佢話,多年觀察,亞洲夢,已經變為只係嘅中國夢。

可以打賭,三年後今日中國會比依家更好,但唯一奇論內地唔係再依靠出口,要盡快擴內需,咁先會成為真正強者。

留言

亞羊說…
QQ 一向都是奇蹟.

國家 扶持 企業.
(國家機密)

咩... 咩... 咩..

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)